توزیع محلول ضدعفونی بین رانندگان تاکسی در سنندج

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: محلول ضدعفونی بین رانندگان تاکسی سنندج برای استفاده پیشگیری از شیوع ویروس کرونا توزیع شد.

به گزارش ایمنا، امیر جمشیدنژاد اظهار کرد: این سازمان اقدام به توزیع محلول ضدعفونی بین رانندگان تاکسی و ضدعفونی تمامی تاکسی‌های فعال در حوزه حمل و نقل عمومی به منظور پیشگیری از گسترش و شیوع ویروس کرونا کرده است.

وی عنوان کرد: این سازمان تمام توان خود را برای پیشگیری از گسترش شیوع کرونا و حفظ سلامتی شهروندان به کار بسته است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج افزود: به دنبال شیوه و اپیدمی ویروس کرونا در سطح کشور این سازمان تمام تلاش خود را در راستای پیشگیری از گسترش شیوع این ویروس انجام داده است.

جمشیدنژاد ادامه داد: در همین راستا تمامی اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل عمومی به صورت مستمر و مرتب ضدعفونی و گندزدایی شده است.

وی تصریح کرد: دستورالعمل‌های بهداشتی نیز در قالب برچسب در اختیار رانندگان جهت نصب در داخل تاکسی قرار گرفته تا در معرض دید مسافران باشد.

جمشید نژاد گفت: از کلیه رانندگان ناوگان تاکسیرانی درخواست می‌شود در صورت نیاز مجدد به محلول ضدعفونی کننده نماینده خطوط با مراجعه به خودروهای گشت و بازرسی این محلول را تحویل و در بین رانندگان تاکسی توزیع کنند.

منبع: ایسنا

کد خبر 413326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.