۲۶ خدمت کمیته امداد به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان گفت: ۲۶ خدمت در کمیته امداد شامل مواردی چون خدمات درخواست‌های وام یا موارد ساختمانی، درخواست جهیزیه و دیگر موارد مرتبط به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

هادی بنایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پیرو توصیه‌های مسئولین دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به سهم خود برای همکاران و مددجویان تدابیر لازم را اندیشیده‌ایم.

وی با بیان اینکه ۲۶ خدمت در کمیته امداد به صورت الکترونیکی به مددجویان ارائه می‌شود، افزود: تلاش کردیم در خصوص عدم مراجعه مددجویان به ادارات این نهاد در استان ۲۶ خدمت شامل مواردی چون خدمات درخواست‌های وام یا موارد ساختمانی، درخواست جهیزیه و دیگر موارد مرتبط به صورت غیرحضوری انجام شود که مددجویان این درخواست‌های خود را در سایت امداد ثبت می‌کنند تا همکاران به آنها رسیدگی کنند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان، تصریح کرد: با توجه به نزدیکی نوروز و توزیع اقلام کالایی بین مددجویان طی دستور و مکاتباتی به شهرستان‌ها ابلاغ شد در صورت نیاز برای مراجعه و دریافت این اقلام بهتر است تمهیدات لازم انجام شود و این فرآیند در سالن‌های بزرگ با نوبت دهی و دوری از ازدحام صورت بگیرد.

وی با اشاره به کمتر بودن کمک کالایی در کمیته امداد، افزود: در چند سال اخیر سیاست کمیته امداد بیشتر واریز وجه به جای کمک کالایی بوده است و در موارد اندکی کمک‌ها به صورت کالایی است که تدابیر لازم برای آن اندیشیده شده است.

بنایی در خصوص طرح‌های غربالگری کمیته امداد، گفت: غربالگری بهداشت دهان و بیماری‌های زنان را با همکاری دانشگاه علوم پزشکی دنبال می‌کنیم اما با تاکید مسئولین بهداشتی این طرح فعلاً در حالت تعلیق است و با توجه به اینکه تا پایان سال فرصت هزینه کرد اعتبارات است به ادارات شهرستان‌ها مجوز دادیم که این اعتبار را در زمینه خرید اقلام بهداشتی مانند ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده هزینه کنند که تهیه این اقلام از طریق دانشگاه علوم پزشکی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه مردم بهتر است کمک‌های خود را به کمیته امداد به صورت الکترونیکی انجام دهند، تصریح کرد: بهتراست کمک‌ها از طریق راه‌های ارتباطی الکترونیک انجام شود و خیران محترم و مردم این کمک‌ها را به صورت نقدی و از طریق سامانه‌های مختلفی که در نظر گرفته شده انجام دهند چرا که محرومین نیازشان همچنان وجود دارد.

کد خبر 413325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.