کاهش ۵۰ درصدی خدمات حمل و نقل عمومی در سبزوار

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سبزوار گفت: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامت شهروندان، ۵۰ درصد از ارائه خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی در این شهر تا اطلاع ثانوی کاهش یافت.

به گزارش ایمنا، غلامرضا فردوسی با بیان اینکه در سبزوار ۵۵ اتوبوس درون شهری در ۱۶ خط به مسافران درون شهری ارائه خدمات قرار می‌دهد، اظهار کرد: در حال حاضر خط یک از مبدا امیر کبیر به سمت میدان بار و خط ۱۶ از مبدا ۲۲ بهمن به سمت رازی تعطیل شده و مابقی خطوط نیز با ۵۰ ساعت کاهش کار؛ ارائه خدمات می‌دهند.

وی عنوان کرد: این سازمان به منظور پیشگیری از شیوع احتمالی بیماری کرونا ضدعفونی و گندزدایی ایستگاه‌های اتوبوس و اتوبوس‌های درون شهری را روزانه انجام می‌دهد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سبزوار با بیان اینکه روزانه ۱۰۰ هزار مسافر درون‌شهری در سبزوار با هزار و ۱۸۰ دستگاه تاکسی جابه‌جا می‌شوند که از این تعداد ۱۴۰ دستگاه تاکسی بی‌سیم است، اضافه کرد: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی سبزوار کلاس‌های توجیهی آموزشی و علائم هشدار بیماری به رانندگان تاکسی داده شده و بازرسان سازمان نیز به صورت مستمر فعالیت آنها را رصد می‌کنند.

فردوسی گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق شماره تلفن ۴۴۶۶۷۴۰۰ با اعلام کد تاکسی و نام آژانس به واحد بازرسی و رسیدگی به شکایات مردمی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اعلام کنند.

کد خبر 413313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.