تور قم‌گردی نوروزی پذیرای زائران خواهد بود

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم گفت: امسال حدود ۱۸۰ استیج را برای مردم قم برگزار کردیم و در ایام نوروز نیز در کمپ‌های نوروزی استیج‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، ابوالقاسم مقیمی با اشاره به برنامه‌های سازمان برای نوروز ۹۹، اظهار کرد: این سازمان طبق سنوات هر سال که شهرداری برنامه‌های متنوعی را در استقبال از نوروز دارد، اقداماتی را برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه هر سال ایستگاه‌های نشاط در بوستان‌ها راه‌اندازی شده که در آن برنامه‌های فرهنگی و ورزشی اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: کنار این ایستگاه‌ها استیج‌های فرهنگ شهروندی داریم که برای اقشار مختلف برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم تصریح کرد: امسال حدود ۱۸۰ استیج را برای مردم قم برگزار کردیم و در ایام نوروز نیز در کمپ‌های نوروزی استیج‌ها برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات متنوع برای زائران، خاطرنشان کرد: تئاتر مرشد و بچه مرشد معروف به صورت پرده‌خوانی برای معرفی اماکن گردشگری قم نیز برگزار می‌شود.

مقیمی گفت: تور قم‌گردی نیز به طور ویژه برای نوروز امسال برنامه‌ریزی شده و بازدید از محلات و اماکن مذهبی و گردشگری قم برگزار شده و با کمک آژانس‌های مسافرتی نیز تور خارج از قم هم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرداری خدمات گسترده‌ای را برای نوروز تدارک دیده است، گفت: تمام تیم مدیریت شهری آماده استقبال از زائرین و مسافرین هستند و تلاش بر این است که در نوروز تحول بصری نیز در شهر اتفاق بیفتد.

وی اقدامات ویژه شهرداری در حوزه اطلاع‌رسانی مورد توجه قرار داد و افزود: چاپ و انتشار نقشه‌های شهر قم از سوی شهرداری صورت گرفته و بین زائرین توزیع می‌شود.

کد خبر 413305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.