زیباسازی معابر شهر مشهد با اختصاص ۱۸۱ تن رنگ

معاون خدمات شهری شهردار مشهد گفت: در راستای فعالیت‌های استقبال از بهار ۹۹ و برای رنگ‌آمیزی جدول‌ها و المان‌های شهری ۱۸۱ تن رنگ به مناطق ۱۳گانه سطح شهر تحویل داده شد.

مهدی یعقوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری مشهد همزمان با اجرای برنامه‌های استقبال از بهار ۹۹ برای زیباسازی معابر شهری برنامه‌ریزی ویژه‌ای کرده است.

وی افزود: یکی از برنامه‌ها، زیباسازی معابر شهری با اقدامات مختلف مانند رنگ‌آمیزی هندریل ها و جدول‌ها است.

معاون خدمات شهری شهردار مشهد ادامه داد: به همین منظور ۱۸۱ تن رنگ برای رنگ آمیزی المان‌های شهری و جدول‌ها تحویل مناطق شده و عملیات اجرایی آن نیز در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: برای رنگ‌آمیزی جدول‌ها و مبلمان شهری از رنگ‌های سفید، سبز، زرد و نقره‌ای برای ایجاد زیبایی هرچه بیشتر استفاده شده است.

معاون خدمات شهری شهردار مشهد از اجرای برنامه‌های متفاوت در هفته درختکاری امسال خبر داد و گفت: از ماه‌های گذشته جلسات کارشناسی متعددی برای برگزاری بهتر مراسم درختکاری برگزار شد که در همین راستا بازه زمانی هفت لغایت ۱۵ اسفند ماه برای اجرای این برنامه‌ها در شهر مشهد تعیین و مقرر شد برنامه‌های متنوعی با حضور اقشار مختلف مردم، در تمام مناطق شهر اجرا شود.

وی گفت: امسال شعار درختکاری شهر مشهد با عنوان "درخت دوستی بنشانیم"، به پویشی سراسری و در سطح کشور تبدیل شد و مقرر شد تمام برنامه‌های درختکاری با عنوان این پویش اجرا شود.

معاون شهردار مشهد ادامه داد: در ابتدا، مقرر شده بود حدود ۳۵ ایستگاه عرضه نهال رایگان در مناطق مستقر شود و حدود ۲۲۵ هزار اصله نهال مثمر و غیر مثمر در اختیار شهروندان مشهدی قرار گیرد، اما در جهت حفظ سلامت عمومی و صرفه جویی در وقت شهروندان و با هدف خدمت رسانی مطلوب‌تر نسبت به سال‌های گذشته تصمیم گیری شد تا فعالیت این ایستگاه‌ها لغو و این تعداد نهال از طریق ثبت درخواست غیرحضوری در اختیار شهروندان گرامی قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: امسال برای نخستین بار شهروندان مشهدی می‌توانند غیر حضوری از طریق درگاه سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷، اپلیکیشن "شهر من" و سایت سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد به نشانی gsms.mashhad.ir نهال رایگان درخواست کنند.

کد خبر 413287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.