نانوایی‌های سبزوار زیر ذره‌بین واحد سد معبر

مدیر اداره رفع سد معبر شهرداری سبزوار گفت: این اداره بر اساس مصوبه شهرداری و مرکز بهداشت در خصوص پیشگیری از شیوع کرونا، اقدام به جمع‌آوری میزهای مقابل نانوایی‌های سطح شهر کرد.

به گزارش ایمنا، ابوالفضل صانعی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در مناطق مختلف کشور، اظهار کرد: حفظ سلامت شهروندان در رأس برنامه‌های شهرداری و علوم پزشکی سبزوار قرار دارد.

وی ادامه داد: این اداره بر اساس مصوبه شهرداری و مرکز بهداشت در خصوص پیشگیری از شیوع کرونا، اقدام به جمع‌آوری میزهای مقابل نانوایی‌های سطح شهر کرد.

مدیر اداره رفع سد معبر شهرداری سبزوار تصریح کرد: میزهای مقابل ۱۸ واحد نانوایی که قبلاً برای جمع‌آوری میزهای جلو مغازه اخطار دریافت کرده و به هشدار عمل نکرده بودند، جمع‌آوری شد.

صانعی خاطرنشان کرد: از روز چهارشنبه گذشته، از طرف گشت مشترک این اداره با کارشناسان شبکه بهداشت به تمام دست‌فروش سیار مواد غذایی تذکر داده شد و در صورت بی‌توجهی دستگیر و لوازم آن‌ها جمع‌آوری می‌شود.

وی گفت: برای پیشگیری از ویروس کرونا نیازمند همراهی همه شهروندان و رعایت اصول خود مراقبتی هستیم.

مدیر اداره رفع سد معبر شهرداری سبزوار تاکید کرد: از کلیه کسبه که اجناس مواد غذایی خود را بیرون از مغازه می‌گذارند تقاضا می‌شود برای حفظ سلامت شهروندان تمام محصولات خود را درون مغازه گذاشته و از قرار دادن آن در پیاده‌روها خودداری کنند.

کد خبر 413286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.