۲۵۸ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های کاشان و آران و بیدگل بستری است

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: تعداد ۲۵۸ نفر که در بیمارستان‌های شهید بهشتی کاشان و سیدالشهدای آران‌وبیدگل بستری شده‌اند، حدود ۸۸ نفر بهبودیافته ترخیص شده و هفت نفر قطعی مبتلا به کرونا ویروس در منطقه کاشان هست.

محمد حاجی جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان آخرین وضعیت شیوع بیماری کووید ۱۹ در منطقه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کاشان (شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل) اظهار کرد: در حال حاضر تعداد ۲۵۸ نفر در بیمارستان‌های شهید بهشتی کاشان و سید الشهدای آران و بیدگل بستری هستند و اقدامات درمانی لازم برای آن‌ها در حال انجام است.

وی ادامه داد: تعداد افراد مبتلا به کرونا ویروس در منطقه کاشان هفت نفر قطعی است که قبلاً این آمار ۹ مورد گزارش شده بود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان با این توضیح که آمار جدید بر اساس گزارش استخراجی از سامانه تازه راه اندازی شده است، خاطرنشان کرد: آمار جدید هر روز آنلاین برای دانشگاه علوم پزشکی کاشان قابل مشاهده است، این در حالی است که آمار قبلی به صورت تلفنی دریافت می‌شده است.

وی با اشاره به اینکه کادر پزشکی و درمانی کاشان برای مقابله با شیوع کرونا تلاش می‌کنند، افزود: از تعداد ۲۵۸ نفر که در بیمارستان بستری شده‌اند، حدود ۸۸ نفر بهبودیافته ترخیص شده‌اند.

حاجی جعفری با اشاره به اینکه آمار بر اساس گزارش دریافتی از سامانه جدید توسط دانشگاه علوم پزشکی کاشان اعلام خواهد شد، اضافه کرد: حدوداً روزانه ۳۰ نفر از بیمارستان ترخیص می‌شوند، مردم باید توصیه‌های بهداشتی اعلام شده را رعایت کنند و تنها در صورت ضرورت از منزل بیرون بیایند.

کد خبر 413281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.