همگام با سیاست وزارتخانه های بهداشت و گردشگری گام بر می داریم

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه امسال ارایه خدمات آنلاین به مسافران را توسعه خواهیم داد، گفت: با توجه به تأکید مقامات درمانی و بهداشتی کشور مبنی بر اینکه ایام نوروز می‌تواند زمان پیک شیوع ویروس کرونا باشد، تا حد امکان بهتر است سفرهای نوروزی انجام نشود.

ایمان حجتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در ارتباط با سفرهای نوروزی، وزارت میراث فرهنگی و گردشگری تمهیداتی را خواهد داشت که جزئیات آن اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا سلامت میهمانان نوروزی و شهروندان شهر بسیار حائز اهمیت است، افزود: موضوع بسیار مهم در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی اصفهان در جهت میهمان‌نوازی از مسافران و همچنین لزوم توجه به آرامش و سلامت شهروندان، این است که شهر دچار به هم ریختگی و بی نظمی نشود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان تاکید کرد: معتقدیم با توجه به تأکید مقامات درمانی و بهداشتی کشور مبنی بر اینکه ایام نوروز می‌تواند زمان پیک شیوع این ویروس باشد، بهتر است تا حد امکان سفرها انجام نشود.

وی ادامه داد: امسال روال برنامه‌ریزی ستاد تسهیلات نوروزی اصفهان همچون سال گذشته نخواهد بود و در خصوص محل‌های اسکان مسافران نوروزی تجدیدنظر ویژه خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: اسکان موقت به هیچ عنوان با شرایط به وجود آمده سازگار نیست، اما نوع ابزارها را با توجه به شرایط ایجاد شده تغییر خواهیم داد، زیرا مسافرانی هستند که تمایل دارند از هتل و مسافرخانه‌های شهر برای اقامت استفاده کنند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه در کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات سفر شهر اصفهان به این نتیجه رسیدیم که به سمت ابزارهای آنلاین حرکت کنیم، اظهار کرد: برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی، ابزارهای آنلاین و تلفنی را توسعه خواهیم داد تا ارائه خدمات با شرایط به وجود آمده همخوانی داشته باشد.

وی بابیان اینکه سیاست کلی هم راستا با نظر دستگاه‌های وزارتخانه‌های بهداشت و میراث فرهنگی و گردشگری در حال بررسی است. تاکید کرد: تا هفته آینده تصمیم نهایی برای انجام اقدامات نوروزی اتخاذ خواهد شد و چارچوب روشن‌تری برای این موضوع خواهیم داشت.

کد خبر 413274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.