ضدعفونی مستمر پارکینگ ها و تجهیزات پارکبانی در تبریز

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز از ضدعفونی پارکینگ ها و تجهیزات پارکبانی خبر داد و گفت: موارد زیرمجموعه سازمان که در ارتباط مستقیم با مردم است، به صورت مستمر ضدعفونی می شود.

به گزارش ایمنا، اصغر آدی بیگ با اشاره به ضد عفونی پارکینگ‌ها و تجهیزات پارکبانی، اظهار کرد: پارکینگ‌های سطح شهر شامل محوطه داخلی و کارت‌هایی که به رانندگان تحویل داده می‌شود، در روزهای اخیر به شکل مستمر ضد عفونی شده و این اقدام در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در روزهای آتی نیز ادامه خواهد داشت همچنین در راستای پیشگیری از شیوع این ویروس، پارکبان‌ها موظف به استفاده از دستکش و رعایت موارد بهداشتی هستند.

وی با بیان اینکه در روزهای منتهی به پایان سال تعداد سفرهای درون شهری افزایش یافته است، عنوان کرد: به رغم وجود خطر شیوع ویروس کرونا از یک سو و احتمال جریمه توسط پلیس راهور از سویی دیگر، متأسفانه برخی شهروندان این موارد را مدنظر قرار نمی‌دهند و همچنان شاهد وجود ترافیک در هسته مرکزی شهر هستیم.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح زوج یا فرد، ترافیک و تراکم خودروها در هسته مرکزی نسبت به قبل کمتر شده است، اما معابر پیرامون طرح زوج یا فرد همچنان شلوغ است.

وی افزود: شهروندان برای اینکه توسط پلیس راهور جریمه نشوند و از خطر ویروس کرونا در امان بمانند، از تردد و سفرهای درون شهری غیرضروری اجتناب کنند.

آدی بیگ با اشاره به برنامه‌های آموزشی سازمان حمل و نقل و ترافیک، اظهار کرد: در شرایط فعلی، موضوع فرهنگ سازی و آموزش جزو اولویت‌های اصلی است چراکه اعتقاد داریم هر رقمی که اکنون برای آموزش و فرهنگ سازی خرج می‌شود، نتیجه ۱۰۰ برابری در سال‌های آینده خواهد داشت.

وی گفت: تنها راه نجات یک شهر از تراکم خودرو و همچنین مشکلات رانندگی و عبور و مرور، فرهنگ سازی و آموزش است که خوشبختانه این موضوع هم اکنون توسط سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری در تبریز اجرا می‌شود.

کد خبر 413269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.