تخفیف ۳۰ درصدی عوارض صدور پروانه ساختمانی در فردیس

شهردار فردیس گفت: فعالان صنعت ساختمان در فردیس می‌توانند تا پایان سال جاری از تخفیف ۳۰ درصدی عوارض صدور پروانه ساختمانی بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد خسروزاده با اشاره به اهمیت اجرای "قانون رفع موانع تولید و حمایت از سرمایه‌گذاران" و حمایت از فعالان صنعت ساختمان، اظهار کرد: مدیریت شهری فردیس در نظر دارد به منظور تسهیل در فرآیند صدور پروانه ساختمانی، زمینه را برای استفاده ۳۰ درصدی سرمایه‌گذاران و فعالان صنعت ساختمان از تخفیف عوارض صدور پروانه ساختمانی فراهم کند.

وی با بیان اینکه شهرداری فردیس تا پایان سال جاری پس از ارائه نقشه‌های معماری توسط مالکان و سازندگان، پیش پروانه ساختمانی را صادر می‌کند، گفت: با این اقدام معماران و انبوه‌سازان می‌توانند از تسهیلات قانونی در نظر گرفته شده برای رونق فعالیت‌های ساختمانی برخوردار شوند.

شهردار فردیس با بیان اینکه سرمایه‌گذاران باید برای استفاده از شرایط این تخفیف، عوارض صدور پروانه ساختمانی را برابر نقشه‌های معماری تا پایان سال جاری پرداخت کنند، اضافه کرد: سازندگان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی پس از ارائه نقشه‌های معماری دو ماه مهلت برای تکمیل فرآیند پروانه ساختمانی خواهند داشت.

خسروزاده با بیان اینکه تخفیف به معماران و فعالان صنعت ساختمان بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر فردیس و در جهت رونق ساخت و ساز در شهر ارائه می‌شود، تاکید کرد: این اقدام کمک شایانی به همه فعالان این صنعت خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت شهری فردیس از معماران و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در صنعت ساختمان دعوت می‌کند تا با مراجعه به شهرداری و دریافت دستور نقشه و ارائه نقشه‌های معماری ساختمان از تسهیلات تخفیف ۳۰ درصدی صدور پروانه ساختمانی بهره‌مند شوند.

کد خبر 413263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.