تقدیر از کادر درمانی بیمارستان‌های اراک با اکران طرح‌های فرهنگی

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک گفت: از کادر درمانی بیمارستان‌های شهر اراک با اکران طرح‌های فرهنگی «مدافعان سلامت ایران قدردان شما هستیم» تقدیر شد.

حمید کربلایی حسنی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان‌ها در خط مقدم مبارزه با کرونا ویروس قرار دارند و به همین جهت اکران‌هایی برای تقدیر از اقدام قهرمانانه آنها در شهر اراک انجام شده است.

وی گفت: همزمان با شیوع کرونا ویروس در شهر و در برخی از استان‌های کشور و در راستای اقدامات گسترده این سازمان برای آگاهی بخشی درباره این بیماری، جملات آموزشی در شهر اکران شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک ادامه داد: از طرفی تعدادی از بیمارستان‌ها به عنوان بیمارستان معین برای درمان بیماران مبتلایان به کرونا ویروس با تمهیدات دانشگاه علوم پزشکی مشخص شدند و در همین راستا تعدادی از پزشکان و پرستاران و کادر بیمارستانی این بیمارستان‌ها با جان فشانی و ایثار، خودشان را برای مواجهه و درمان این بیماری فداکارانه وقف کردند.

وی افزود: از این جهت سعی کردیم تا با اکران طرح فرهنگی "مدافعان سلامت ایران قدردان شما هستیم" از پزشکان و پرستاران و کادر بیمارستانی شهر اراک قدردانی کنیم.

کد خبر 413244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.