مردم شهر برای تولید ماسک داوطلب می‌شوند

عضو شورای اسلامی بندرانزلی از آغاز به‌کار مجدد کارگاه‌های از مدار خارج شده‌ شهر برای تولید ماسک و دستکش خبر داد.

تهمتن وکیل‌منفرد، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به کمبود شدید اقلام بهداشتی برای مقابله با شیوع کرونا در انزلی اظهار کرد: آنقدر حجم مراجعه بیماران به بیمارستان انزلی در روزهای اخیر زیاد شده که اقلام بهداشتی و پزشکی کم آمده و بیمارستان با مشکل مواجه شده است

وی با بیان اینکه اقلام موجود در بازار نیز کافی نبوده و به‌طور مثال برای شهرداری با ۷۰۰ نفر پرسنل تنها ۵۰۰ ماسک و دستکش تأمین شده است، افزود: با این حال سپاه انزلی، محموله‌ای شامل ماسک و دستکش را از یک تاجر خریداری و در سطح شهر توزیع کرده‌است که تا حدی این کمبود جبران شد.

عضو شورای اسلامی بندرانزلی با اشاره به اینکه ایده‌ای مطرح شده تا کارگاه‌های تولیدی شهر که از مدار خارج شده‌اند برای تولید ماسک و دستکش آغاز به‌کار کنند، تصریح کرد: بیمارستان نوع پارچه‌ای که می‌خواهد را به شهرداری اعلام می‌کند و توسط شهرداری با همکاری سپاه تأمین خواهد شد، مردم نیز برای مشارکت در تولید اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی ادامه داد: کارگران برخی تولیدی‌ها در کنار شهروندان داوطلب در کار تولید این اقلام همکاری خواهند کرد و تجمع‌ها نیز با نظر مجموعه بهداشت و درمان انزلی تشکیل خواهد شد.

وکیل‌منفرد خاطرنشان کرد: اگر این خط تولید راه بیفتد به دنبال کسب منافع مالی نیستیم و امیدواریم بتوانیم هم نیاز انزلی هم شهرهای اطراف را برطرف کنیم.

کد خبر 413231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.