۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۹
کرونا و رفتارهای جنگلی

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران به رفتارهای نامناسبی که با سالمندان و افراد دارای نیازهای ویژه در خصوص شیوع کرونا می‌شود انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، الهام فخاری در صفحه اینستاگرام خود پستی با موضوع کرونا و سالمندان منتشر کرد و نوشت:

حواسمان هست؟ در میانه‌ این رفتارهای جنگلی برخی در این روزها، در میان این پرخاش‌ها و تندی‌ها، به بیماران و به دیگران، حواسمان هست؟! شمرده‌اید روزی چندبار رسمی و غیررسمی گفته می‌شود: "کرونا ویروس برای جوان‌ترها خطری ندارد، نگران نباشید! "

هیچ خود را جای سالمندان و میانسالان، جای بیماران دچار بیماری‌های زمینه‌ای و جای افراد دارای نیازهای ویژه گذاشته‌اید؟ کسی حواسش هست سالمندان تنها، در چه حالی این روزها را باید سپری کنند؟ نیازها و خریدشان چگونه برآورده و انجام می‌شود؟ کسی حواسش هست که بازگویی آن جمله‌ها به راستی خشونت گفتاری هستند و آسیب‌زا؟

این روزها که برخی برای به چنگ آوردن چند قلم کالای بیش‌تر هول می‌زنند، این روزها که برخی با تندی و پرخاش با هر آدم کم‌توان یا بیمار رفتار می‌کنند، این روزها کسانی هم هستند که یادشان هست همین سالمندان امروز، ما را و ایران را از جنگ و کشته‌شدن و بیماری، زنده به اینجا رسانده‌اند؛ کسانی هستند که برای سالمندان و افراد دارای نیاز ویژه در محله سلام و گل دارند و برایشان جان فدا می‌کنند. بیش باد چنین کسانی در میان ایرانیان در این روزگار هول و خستگی‌ها.

کد خبر 413230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.