ضدعفونی محیط اداری مناطق هشتگانه و سازمان های شهرداری کرمانشاه

رئیس اداره بهداشت و سلامت اجتماعی شهرداری کرمانشاه از ضد عفونی و گند زدایی محیط کاری مجموعه شهرداری مرکز، مناطق هشت‌گانه و سازمان های تابعه آن خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دکتر سامان شیرزادی رئیس اداره بهداشت و سلامت اجتماعی شهرداری کرمانشاه اظهار داشت: به منظور رعایت بهداشت و اهمیت سلامت کارکنان مجموعه شهرداری و به منظور سلامت و تکریم ارباب رجوع تمامی محیط اداری شهرداری کرمانشاه ضد عفونی و گند زدایی می‌شود.

وی ادامه داد: روند ضد عفونی و گند زدایی محیط اداری شهرداری و سازمان‌های تابعه از روز گذشته آغاز شده است و تا اعلام وضعیت سفید برای مقابله با شیوع بیماری کرونا ادامه خواهد داشت.

دکتر شیرزادی در خصوص نوع گند زایی و نیرو به کار گرفته شده برای این امر مهم افزود: در حال حاضر با تهیه ماده ضد عفونی کننده “کلر” تمامی ساختمانهای شهرداری از جمله شهرداری مرکز، ساختمان مناطق هشت‌گانه و تمامی سازمان‌های تابعه شهرداری توسط ۲ اکیپ گند زدا و در پوشش کاورهای استرلیزه با صورت روزانه گند زدایی و ضد عفونی می‌شود.

وی در پایان افزود برای پیشگیری بهتر در تلاش تهیه ماسک هستیم که در صورت امکان روزانه در بین نیروهای شهرداری و ارباب رجوع توزیع شود.

کد خبر 413212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.