آزاد سازی پروژه بلوار کاشانی به مدرس شهر یزد اجرایی شد

مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزد از آزاد سازی مسیر پروژه بلوار کاشانی به بلوار مدرس با هزینه‌ای بالغ بر پنج ملیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خبر داد.

حمید دهقان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه پروژه عمرانی اصلاح و ساماندهی میدان شهدای محراب در بازه زمانی مورد نظر تکمیل و به بهره برداری رسید، اظهار کرد: قسمت راستگرد این پروژه از بلوار کاشانی به بلوار مدرس نیاز به آزاد سازی داشت که با هزینه‌ای بالغ بر پنج میلیارد و پانصد میلیون تومان اجرا شد.

وی افزود: آزاد سازی حدفاصل میدان ابوذر تا شهدای محراب مراحل پایانی خود را طی می‌کند و تا چند روز آینده تعویض آسفالت و اصلاح هندسی این بخش نیز اجرا می‌شود که منجر به افزایش ظرفیت خیابان و کاهش بار ترافیکی این منطقه از شهر خواهد شد.

مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزد در خصوص تردد خودروها در بافت تاریخی عنوان کرد: با نزدیک شدن به پایان سال و افزایش حضور گردشگران در شهر، شاهد افزایش معضلات ترافیکی هستیم و امسال به صورت هوشمند صرفاً تردد خودروهای کسبه و ساکنان در بافت تاریخی شهر یزد مجاز خواهد بود و سایر افراد باید بیرون از بافت، خودروی خود را پارک کنند.

وی ادامه داد: در این راستا پلاک خودروهای مورد نظر جمع آوری شده و تنها این خودروها و خودروهای حمل ونقل عمومی مجاز به تردد هستند و سایر اتومبیل‌ها در صورت تردد توسط دوربین‌های هوشمند در ورودی بافت اعمال قانون می‌شوند.

دهقان در خصوص ساماندهی پارکینگ‌های سطح شهر عنوان کرد: شهرداری اقدامات لازم نسبت به شناسایی فضاهایی که پتانسیل تبدیل شدن به پارکینگ را دارند انجام داده و در همین راستا مقرر شده است از حیاط مدارس و پارکینگ‌های خصوصی در نوروز برای پارک خودرو استفاده شود.

کد خبر 413208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.