پویش "دست یار" فرصت تکمیل حلقه پیشگیری از بیماری کرونا است

سخنگوی دولت پویش سراسری "دست یار" را فرصتی برای تکمیل حلقه پیشگیری از این بیماری دانست و از همه دعوت کرد یاری کنند جمعیت هلال احمر در گسترش خدمات این پویش در مناطق محروم و آسیب‌خیز، موفقیت بیشتری بدست آورد.

به گزارش ایمنا، علی ربیعی به دنبال نشست امروز سخنگوی دولت با رسانه‌ها که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد به ارائه توضیحات بیشتری درباره طرح ملی دست یار پرداخت و گفت: ویروس کرونا به همه ما یاد داده که بدون حفاظت از سلامت دیگران نمی‌توانیم سلامت خود و اطرافیان‌مان را حفظ کنیم. همه آحاد مردم باید تلاش کنند تا با مراقبت‌های بهداشتی، این ویروس مهاجم را به کنترل خود دراوریم. این درحالی است که در سرتاسر کشور، افراد و خانواده‌هایی وجود دارند که ممکن است به دلیل بضاعت مالی اندک و یا دوری از امکانات امکان تهیه وسایل بهداشتی و محافظت فردی را نداشته باشند.

سخنگوی دولت تاکید کرد: در صورتی که اقشار آسیب‌پذیر نتوانند به‌درستی از خود محافظت کنند، همه آحاد جامعه در خطر خواهند بود.

به گفته ربیعی، هلال احمر با جلب مشارکت‌های مردمی، تلاش می‌کند تا این بخش از جامعه را تحت پوشش خدمات بهداشتی قرار دهد.

سخنگوی دولت از همه افرادی که در این زمینه احساس مسئولیت اجتماعی می‌کنند، درخواست کرد تا با ترویج و پیوستن به این طرح ملی، در گسترش خدمات به اقشار آسیب‌پذیر و محروم تلاش کنند.

منبع: پایگاه دولت

کد خبر 413200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.