طباطبایی: صلاح نبود عباسعلی به ایران بیاید

رئیس فدراسیون کاراته گفت: عباسعلی امروز از اتریش به آلمان می‌رود و در همان کلینیکی که سهراب مرادی جراحی شد، معاینه دقیق خواهد شد.

به گزارش ایمنا به نقل از سایت فدراسیون کاراته، سیدحسن طباطبایی در خصوص عملکرد کاراته‌کاهای کشورمان در رقابت‌های کاراته وان اتریش اظهار داشت: نمایندگان ایران در اتریش عملکرد خوبی داشتند و موفق شدند دو مدال طلا کسب کنند. نقطه عطف کار ملی‌پوش کشورمان کسب سهمیه المپیک توسط حمیده عباسعلی بود. با سهمیه‌ای که وی کسب کرد، تعداد سهمیه‌های کاراته در المپیک به عدد دو رسید. پیش از این نیز بهمن عسگری دیگر کاراته‌کای شایسته کشورمان موفق به کسب سهمیه شده بود.

وی افزود: در وزن ۷۵+ مردان نیز سهمیه ایران قطعی است. در این وزن جدال سخت و نفسگیری میان پورشیب و گنج‌زاده است و از میان این دو ورزشکار، یکی راهی المپیک می‌شود.

رئیس فدراسیون کاراته به مصدومیت عباسعلی در مسابقات اتریش اشاره کرد و اظهار داشت: متاسفانه در چند ثانیه پایانی رقابت فینال، وی از ناحیه زانو مصدوم شد و به بیمارستانی در سالزبورگ منتقل شد تا معاینات ابتدایی روی زانوی او انجام شود. بعد از این معاینات مقرر شد از اتریش به آلمان منتقل شود.

طباطبایی خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته، عباسعلی امروز از اتریش به آلمان می‌رود و در همان کلینیکی که سهراب مرادی قهرمان وزنه‌برداری کشورمان عمل جراحی شد، معاینه دقیق خواهد شد. با توجه به اینکه مصدومیت از ناحیه زانوست، صلاح نبود که وی سوار بر هواپیما شود و به ایران بیاید. بر همین اساس در آلمان معاینات ابتدایی صورت می‌گیرد تا شدت آسیب‌دیدگی مشخص شود.

کد خبر 413192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.