نمایشگاه بهاره یاسوج برگزار نمی‌شود

شهردار یاسوج گفت: شهروندان از ترددهای غیرضروری در معابر و خیابان‌های سطح شهر خودداری کنند و در خانه بمانند تا این وضعیت را پشت سر بگذاریم، نمایشگاه بهاره و غرفه‌های عیدانه نیز برگزار نمی‌شود.

به گزارش ایمنا، نستهن مقدم اظهار کرد: نشستی با اصناف شهر با شعار "هر کاسب یک پایگاه سلامت" برگزار شد و توصیه‌های لازم جهت پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا به آنان آموزش داده شد.

وی اضافه کرد: تاکنون در سه مرحله عملیات ضدعفونی و گندزدایی سطح شهر یاسوج را انجام شده است و آمادگی داریم که همچنان تا اعلام وضعیت سفید و عادی توسط ستاد مدیریت کروناویروس، این عملیات مهم را به عنوان اصلی‌ترین کار شهرداری یاسوج ادامه دهیم.

شهردار یاسوج خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و تیپ ۴۸ فتح استان نیز با شهرداری یاسوج همکاری و تعامل مطلوبی دارند.

مقدم تاکید کرد: به شهروندان توصیه می‌شود که از رها کردن و انداختن ماسک، دستکش و دستمال شخصی استفاده شده در پیاده رو و معابر شهر خودداری کنند و با اینگونه اقلام را با استفاده از یک کیسه جداگانه و دربسته به درون سطل‌های زباله اندازند تا باعث انتشار وسیع و گسترده ویروس کرونا در سطح شهر و استان نشود.

وی با بیان اینکه جمعه بازار این شهر پس از تخلیه، بوسیله پمپ‌های دستی ضدعفونی خواهد شد، تاکید کرد: شهروندان از ترددهای غیرضروری در معابر و خیابان‌های سطح شهر خودداری کنند و در خانه بمانند تا این وضعیت را پشت سر بگذاریم، نمایشگاه بهاره و غرفه‌های عیدانه نیز برگزار نمی‌شود.

شهردار یاسوج با اشاره به اقدامات انجام شده برای ضدعفونی تاکسی‌های شهر یاسوج، عنوان کرد: دنبال هستیم تا این امکان فراهم شود که سهمیه ای مواد ضدعفونی کننده برای تاکسی‌های سطح شهر در نظر گرفته شود تا نسبت به ضدعفونی تاکسی‌ها نیز اقدام شود.

کد خبر 413168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.