اعمال محدودیت در آرامستان کرمانشاه

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری کرمانشاه گفت: به دلیل وجود خطر شیوع کرونا ویروس لازم است شهروندان در آخرین جمعه سال از مراجعه به باغ فردوس و بهشت زهرا (س) خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام احمد شیرین‌سخن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به خطر انتشار کرونا ویروس بنا داریم در دو هفته پایانی سال تردد در آرامستان‌های کرمانشاه را محدود کنیم.

وی افزود: بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تجمع بر مزار درگذشتگان بزرگترین تهدید برای سلامت بازماندگان است و به همین دلیل باید تردد در دو هفته آخر سال به صورت محدود و کاملاً کنترل شده باشد تا از انتشار این ویروس جلوگیری شود.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری کرمانشاه ادامه داد: در صورت مراجعه در جمعه غریبان و آخر سال به آرامستان‌ها از همراه آوردن کودکان، خردسالان و افرادی که ناراحتی‌های تنفسی دارند و همچنین از توزیع مواد خوراکی تحت عنوان نذورات و خیرات خودداری شود.

شیرین‌سخن یادآور شد: به مانند سال‌های گذشته از ورود وسایل نقلیه در این دو روز به محوطه آرامستان‌ها جلوگیری می‌شود و به دلیل وجود خطر انتشار ویروس کرونا امکان بکارگیری خودروهای نقلیه عمومی مانند ون که در سنوات گذشته مورد استفاده قرار می‌گرفت مقدور نیست.

وی با بیان اینکه روزانه تمامی تجهیزات و بخش‌های مختلف از جمله غسالخانه، سالن‌های تدفین و انتظار شست و شو و ضدعفونی می‌شود، تصریح کرد: آموزش‌های لازم در این رابطه به تمامی کارکنان شاغل در این سازمان داده شده است.

کد خبر 413161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.