آخرین آمار کشفیات تعزیرات کشور در بحران کرونا/گوشت را ۵۰ هزار تومان گرانتر فروختند

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: گرانفروشی ماسک و مواد شوینده ضدعفونی کننده را در اکثر کشور داشتیم همچنین عرضه گوشت قرمز گاهاً تا کیلویی ۳۰ یا حتی تا حدود ۵۰ هزار تومان مازاد بر قیمت معمول دیده شده همچنین در مورد قند و شکر هم گرانفروشی این دو محصول مشهود است.

محمدعلی اسفنانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بیشترین کشفیات تعزیرات در روزهای اخیر محصولات سلامت محور مانند ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده بوده است.

وی با اشاره به اینکه احتکار، گرانفروشی و عدم عرضه در این موارد دیده شده است، افزود: ماسک‌های n۹۵ را تا رقم بسیار بالایی فروش کردند که حدود دو هزار پرتال در چند روز اخیر در پی شکایت‌های صورت گرفته به شعب ما ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات استان اصفهان تصریح کرد: حدود ۱۷۰۰ کارتن دستکش یکبار مصرف در پنج کانتیتر همچنین یک محموله دیگر با یک میلیون و ۲۰۰ هزار دستکش را و یک انبار سه میلیونی از انواع ماسک توسط تعزیرات کشف در چند روز اخیر کشف شده است.

وی با بیان اینکه مقادیر بسیار از ژل‌ها و مواد الکلی ضدعفونی کننده در تهران کشف شده است، اظهار کرد: در استان خراسان رضوی ۱۰ هزار لیتر الکل جز کشفیات بوده همچنین در چند استان مرزی کشور کشف چند میلیونی ماسک را داشتیم که این ماسک‌ها آماده صادرات به طور غیرقانونی و قاچاق بوده است.

اسفنانی در خصوص افزایش قیمت محصولات گفت: گرانفروشی ماسک و مواد شوینده ضدعفونی کننده را در اکثر نقاط کشور داشتیم در خصوص دیگر محصولات عرضه گوشت قرمز گاهاً تا کیلویی ۳۰ هزار تومان یا در برخی موارد تا حدود ۵۰ هزار تومان مازاد بر قیمت معمول بوده است در مورد قند و شکر هم گرانفروشی این دو محصول در اکثر نقاط کشور علاوه بر تهران دیده شده است.

کد خبر 413156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.