لغو دومین جشنواره نوروزی کرمانشاه

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: باهدف صیانت از سلامت میهمانان نوروزی، شهروندان کرمانشاهی و شرکت‌کنندگان، دومین جشنواره "کرمانشاه پایتخت نوروز" در بهار ۹۹ برگزار نمی‌شود.

مهدی عبدالمالکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: دومین جشنواره کرمانشاه پایتخت نوروز به دلیل شیوع بیماری کرونا در نوروز ۹۹ برگزار نمی‌شود.

وی تاکید کرد: با توجه به اعلام آمادگی و پیش‌بینی حضور اساتید برجسته و هنرمندان جوان ایرانی و شرکت‌کنندگان کشورهای جغرافیای نوروز در دومین جشنواره "کرمانشاه پایتخت نوروز" و به منظور صیانت از سلامت ایشان، مخاطبان و برگزارکنندگان آن و همچنین ضرورت پیشگیری‌های لازم از شیوع ویروس کرونا خود را متعهد به رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی مطابق با توصیه‌های وزارت بهداشت می‌دانیم؛ بر این اساس زمان برگزاری این جشنواره به فروردین‌ماه ۱۴۰۰ موکول می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی کرمانشاه با بیان اینکه مقرر بود دومین جشنواره بین‌المللی کرمانشاه پایتخت نوروز توسط این سازمان و با همکاری استانداری کرمانشاه، وزارت ارشاد و وزارت گردشگری، برگزار شود گفت: شورای سیاست‌گذاری این جشنواره به برگزاری این رویداد در بهار ۹۹ نیز می‌اندیشد تا در صورت وجود شرایط لازم در موعد پیشین برگزار شود.

کد خبر 413151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.