شهرداری اصفهان وارد فاز دوم اقدامات برای مقابله با کرونا شده است

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: شهرداری اصفهان در هفته جاری وارد فاز دوم اقدامات خود برای مقابله با این ویروس شد.

ایمان حجتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در زمینه اقدامات پیشگیرانه در خصوص ابتلاء به ویروس کرونا، شهرداری اصفهان هفته گذشته انجام اقدامات اولیه را در دستور کار خود قرار داد و نسبت به ضدعفونی کردن وسایل حمل و نقل عمومی شهر اقدام کرد.

وی افزود: با توجه به استمرار شرایط و تصمیمات اتخاذ شده در سطح کشور، کاهش ساعات فعالیت ادارات، انتشار رسمی آمار ابتلاء به ویروس کرونا در استان توسط مقامات وزارت بهداشت، شهرداری اصفهان در هفته جاری وارد فاز دوم اقدامات خود برای مقابله با این ویروس شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این مرحله از صبح روز گذشته (یکشنبه یازدهم اسفندماه ۹۸) ضدعفونی‌کردن فضاهای عمومی شهر از جمله خیابان‌ها، معابر، ایستگاه‌های اتوبوس و فضای مقابل مراکز با استفاده از تانکرهای مخصوص و به صورت مه پاش توسط حوزه خدمات شهری انجام شد و البته این اقدامات استمرار خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه ضدعفونی کردن معابر شهر صبح هنگام انجام می‌شود، گفت: زمان ضدعفونی کردن معابر و خیابان‌های شهر ساعات اولیه صبح در نظر گرفته شده تا با مشکلات کمتری رو به رو شده و ماندگاری مواد ضدعفونی نیز بیشتر و این اقدامات اثربخش باشد.

حجتی خاطرنشان کرد: اکیپ‌های ویژه، عملیات گندزدایی را به صورت مه پاش املاح ضدعفونی انجام می‌دهند و این فرایند به صورت مستمر هر روز ساعت پنج صبح در شهر اصفهان انجام خواهد شد.

وی با اشاره به ارائه آموزش‌های تخصصی‌تر به اقشار مختلف جامعه، گفت: شهرداری اصفهان علاوه بر ارائه آموزش‌های تخصصی‌تر به اقشار مختلف جامعه برای مقابله با ویروس کرونا، برای کودکان کار بسته‌های ویژه شامل مواد ضدعفونی کننده و محتواهای آموزشی با کمک سازمان‌های مردم نهاد حامی حقوق کودکان کار در حال توزیع است و آموزش‌های لازم به این افراد نیز ارائه می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با تاکید بر توجه ویژه به مناطق کمتر برخوردار شهر، اظهار کرد: با توجه به دستور شهردار اقدامات آموزشی در مناطق کمتر برخوردار شهر انجام و از هفته‌های آینده اقلامی را در این مناطق توزیع خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در جلسه‌ای که هفته جاری با حضور مقامات بهداشت برگزار شد، از حمایت‌های شهرداری اصفهان قدردانی شد، گفت: از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا ستاد ویژه‌ای تشکیل و اقدامات زیادی انجام شده است.

حجتی خاطرنشان کرد: امروز (دوشنبه ۱۳ اسفندماه ۹۸) نیز جلسه‌ای در شهرداری اصفهان با حضور مسئولان تعدادی از دستگاه‌ها برگزار خواهد شد.

کد خبر 413146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.