۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶
مدارس کشور تا آخر هفته تعطیل است

سخنگوی دولت درباره تدابیر لازم برای تعطیلی مدارس تا پایان سال ۹۸ گفت: بر اساس تماس‌های تلفنی با وزیر آموزش و پرورش و مسئولان مربوطه، مدارس تا آخر این هفته تعطیل خواهد بود و در صورت لزوم برای هفته آینده نیز روز پنج شنبه غروب یا جمعه صبح جلسه ستاد خواهیم داشت و تصمیم گیری خواهیم کرد.

به گزارش ایمنا، علی ربیعی امروز در نشست خبری که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، در خصوص تعطیلی مداری کشور به دنبال شیوع بیماری کرونا اظهار کرد: آموزش‌های از راه دور که تدابیر آن از پیش طراحی شده بود، ادامه خواهد داشت.

وی هم چنین درباره نگرانی‌ها درباره گران فروشی‌ها و احتکار اقلام مقابله با ویروس کرونا گفت: خوشبختانه کالای اساسی مورد نیاز امروز به وفور در کشور وجود دارد، بر اساس وارداتی که قبلاً انجام دادیم ذخایر کشور به اندازه کافی در کشور وجود دارد و هیچ نگرانی برای کمبود این اقلام وجود ندارد.

سخنگوی دولت ادامه داد: قیمت‌های ارزاق عمومی از جمله گوشت در بازار کنترل شد و امروز به تعادل خود بازگشته است. حتی در گوشت گوساله مازاد تولید برای بازار داریم و تقاضا نیز کاهش یافته است. در این شرایط دولت به سرعت بازار را از گوشت و مرغ اشباع کرد تا مردم احساس کمبود نکنند.

ربیعی افزود: در مورد ماسک حرکت به سوی تولید یک و نیم میلیون در روز آغاز شده است و برای رسیدن به این ظرفیت نیاز به زمان وجود دارد. در این زمینه اقدامات اولیه انجام شده است. شوک اولیه که خرید ماسک در کشور ایجاد کرد مشکلاتی به وجود آورد که تنها در کشور ما نبود و در کشورهای جنوب شرق آسیا و اروپا نیز این مشکل به وجود آمد. این موضوع واکنش طبیعی از سوی مردم است.

کد خبر 413143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.