برخی می خواهند پرسپولیس را قهرمان کنند/حکم کمیته انضباطی برای سپاهان ظالمانه است

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: برخی از ابتدا به دنبال این بودند که تیم پرپولیس را قهرمان کنند از همین رو برای تحقق این هدف برخی بهتر است بازی ها برگزار نشود تا تیم پرسپولیس قهرمان و استقلال نیز نایب قهرمان شود.

سید ناصر موسوی لارگانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، پیرامون رأی صادر شده کمیته انضباطی در مورد تیم سپاهان، اظهار کرد: اعتراض به حکم صادر شده از طرف کمیته انضباطی صورت گرفته شد و درخواست برگزاری مجدد بازی داریم زیرا تا ساعت ۱۰ صبح روز بازی سپاهان و پرسپولیس بلیط به تماشاگران فرخته شده و در نهایت چند ساعت مانده به برگزاری بازی حضور تماشاگران در استادیوم منع کردند.

وی افزود: تذکر لازم پیرامون حکم صادر شده به وزیر ورزشد اعلام شد. در مجلس شورای اسلامی با این حکم صادر شده توسط کمیته انضباطی و شخص وزیر ورزش و جوانان برخورد خواهد شد چرا وزیر می توانسته است اوضاع را به خوبی مدیرت کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان ادامه داد: بیماری ناخواسته و نا شناخته ای کشور را فرا گرفته است. برگزاری بازی‌ها در این شرایط خلاف دستورات وزارت بهداشت و درمان است و می‌بایست تا زمانی که وضعیت این بیماری در کشور کنترل نشده بازی‌ها برگزار نمی‌شد. اگر قرار بود بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار شود، باید ۲ روز قبل از برگزاری‌مسابقه اعلام می‌شد نه به این صورت که ۲ ساعت قبل از برگزاری بازی حضور تماشاگران را منع کنند.

وی تصریح کرد: تماشاگران تیم سپاهان به رسم اعتراض در هتل تیم سپاهان حضور پیدا کرده اند و مانع از حرکت تیم سپاهان برای بازی شدند؛ بنابراین بازیکنان و کادر سپاهان مقصر نیستند و نباید چنین حکم ظالمانه ای در حق سپاهان صادر می‌شد.

لارگانی تاکید کرد: برخی از ابتدا به دنبال این بودند که تیم پرسپولیس را قهرمان کنند و از همین رو برای تحقق به این هدف بازی‌ها برگزار نشد تا تیم پرسپولیس قهرمان و استقلال نیز نایب قهرمان شود.

کد خبر 413135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.