املاک قولنامه‌ای شهرک امیریه شهریار تعیین تکلیف شود

شهردار شهریار گفت: قولنامه‌ای بودن املاک شهرک امیریه مشکلاتی را در زمینه صدور پروانه، ساخت و سازهای غیر مجاز و سایر مشکلات به همراه داشته است.

به گزارش ایمنا، بهروز کاویانی اظهار کرد: متأسفانه شهرک امیریه نیاز به کار و توجه ویژه ای دارد که بحث تعیین تکلیف شدن املاک و اراضی قولنامه‌ای، رسیدگی به وضعیت نامناسب حوضچه فاضلاب شهری و رفع گره ترافیکی مرکز شهر از اولویت برنامه‌های شهرداری شهریار در این منطقه خواهد بود.

وی با اشاره به حوضچه فاضلاب شهرک امیریه، تصریح کرد: در بارندگی‌های اخیر شاهد بحران در منطقه‌ای که حوضچه فاضلاب شهری اجرا شده است بودیم و اگر این موضوع پیگیری و توجه نشود شاهد بحران در این زمینه خواهیم بود که در این راستا با هماهنگی اعضای شورای اسلامی تصمیمات و طرح‌هایی را برای اجرا در دستور کار قرار خواهیم داد.

شهردار شهریار رفع گره ترافیکی مرکز شهرک امیریه را یکی دیگر از مطالبات به حق و خواسته شهروندان عنوان کرد و افزود: یکی از مطالبات به حق شهروندان فهیم شهرک امیریه رفع گره ترافیکی است که در ساعات پیک تردد در خیابان اصلی شهر اتفاق می‌افتد و امیدواریم که با تملک املاک باقیمانده کوچه شهید پاکنژاد و اجرای طرحی که در این محل در دستور کار است در آینده‌ای نزدیک شاهد بازگشایی و تسهیل تردد در این محل باشیم.

کاویانی اظهار کرد: ارائه خدمت به شهروندان وظیفه ذاتی شهرداری است و امید است که نتایج تعامل و هماهنگی بین اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری به خدمات هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان ختم شود.

منبع: مهر

کد خبر 413132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.