خیزش گرد و خاک در شرق و مرکز اصفهان پیش‌بینی می‌شود

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: وزش باد و گرد و خاک امروز در مناطق شمالی، شرقی و مرکزی استان اصفهان پدیده غالب است.

ویکتوریا عزتیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به گذر امواج ناپایدار ضعیف از روی استان در ۲۴ ساعت آینده، اظهار کرد: وضعیت جوی بسیاری از مناطق استان امروز به صورت صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید خواهد بود.

وی با بیان اینکه وزش باد در مناطق شمال، شرق و مرکز استان اصفهان با گرد و خاک محلی همراه است، افزود: از بعد از ظهر سه شنبه از وزش باد کاسته خواهد شد؛ همچنین در مناطق شمال غرب، شمال و شرق استان نیز بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به کاهش ۲ تا چهار درجه دما در ۲۴ ساعت آینده، گفت: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۲۱ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به هفت درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

عزتیان گفت: مبارکه و زرین شهر با دمای ۲۴ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای چهار درجه سانتی گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان خواهند بود.

وی با اشاره به بارندگی‌های پراکنده در سطح استان، اضافه کرد: بارش‌ها از فریدونشهر با میانگین ۳.۱ میلی متر، بویین میاندشت با میانگین ۲ میلی متر و چادگان با میانگین ۱.۱ میلی متر گزارش شده است.

کد خبر 413127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.