رئیسی: به احتکارکنندگان اقلام بهداشتی و دارویی رحم نکنید

رئیس قوه قضائیه خطاب به دادستان‌های سراسرکشور گفت: به احتکار کنندگان اقلام بهداشتی و دارویی رحم نکنید.

به گزارش ایمنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در جلسه مسئولان عالی قضائی ضمن تشکر از جامعه پزشکی و رسانه‌ای کشور خطاب به دادستان‌های سراسر کشور گفت: سلامت مردم قابل معامله و مسامحه نیست.

وی ادامه داد: احتکار اقلام بهداشتی در شرایط فعلی بازی باجان مردم است نمی‌توان از این مساله گذشت.

رئیس قوه قضائیه ضمن تشکر از تلاش شبانه روزی همکاران قضائی در ترخیص زندانیان اظهار داشت: از همه ظرفیت‌های بخشنامه فعلی برای اعطای حداکثری مرخصی به زندانیان استفاده کنید.

هفته گذشته پنجم اسفندماه نیز رئیس قوه قضائیه در جلسه مسئولان عالی قضائی گفت: امروز سلامت اجتماعی و سلامت مردم جزو ضروری‌ترین مسائل کشور و از وجوه مهم حقوق عامه است که توجه به آن نیازمند نگاه و همراهی همگانی است.

وی ادامه داد: مسئول صیانت از سلامت مردم وزارت بهداشت است که وارد میدان شده و در ستاد وزارتخانه و استان‌ها فعال شده و هم در حوزه بهداشت، هم در بحث درمان و هم در زمینه پیشگیری اقداماتی صورت گرفته و گزارش‌های آن نیز از طریق رسانه ملی اعلام می‌شود.

رئیس دستگاه قضا در عین حال متذکر شد: علاوه بر وزارت بهداشت و ستادی که با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف از جمله قوه قضائیه برای مقابله با کرونا تشکیل شده، یک همت همگانی و همکاری همه بخش‌ها و مسئولان در برخورد همه جانبه با این مسأله لازم است.

رئیسی اظهار کرد: باید به مردم اطمینان داده شود که با همت همه دستگاه‌ها و رعایت همه اصول و نکات ضروری در حوزه بهداشت و تسلط روزافزون مسئولان بهداشتی و درمانی در خصوص کرونا، سلامت و امنیت روانی آن‌ها افزایش خواهد یافت.

کد خبر 413126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.