هیچگاه چنین شرایط فشرده‌ای برای رسانه ملی نداشته‌ایم

معاون سیمای رسانه ملی با اشاره به تدارک ویژه رسانه ملی برای پخش برنامه‌های پرنشاط در تعطیلات پیش بینی نشده کرونایی گفت: تلاش ما این است تا با رعایت نکات بهداشتی و پزشکی و برخی محدودیت‌ها خللی در جذابیت این نوع برنامه‌ها که مورد انتظارمردم است ایجاد نشود و تلویزیون همراه‌تر از همیشه با مخاطبان باشد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، سید مرتضی میرباقری با بیان اینکه رسانه ملی همچون نظام سلامت کشور در خدمت مردم در مسیر مجاهده واقعی گام برمی دارد افزود: همان طور که پزشکان و پرستاران در این ایام با مجاهدتی ویژه برای سلامت جسم مردم تلاش می‌کنند همکاران ما هم بر غم همه سختی‌ها کمر همت بسته‌اند تا علاوه بر صدها برنامه آگاهی بخش، آموزشی و پیشگیرانه تخصصی درباره کرونا با برنامه‌هایی مفرح، سلامت روح و نشاط جمعی را نیز فراهم کنند.

وی به حضور مداوم مدیران شبکه‌ها و همکارانشان در پخش و گروه‌های مختلف تولیدی در این ایام اشاره و تصریح کرد: علاوه بر این عزیزان تهیه کنندگان، کارگردانان و بازیگران نامی‌کشورمان هم اکنون و بر غم برخی تهدیداتی که این ویروس منحوس برای کارها به وجود آورده است با مجاهدتی ویژه مشغول تولید سریال‌های مهم و تأثیرگذار سیما هستند تا بتوانند در نوروز و رمضان و ماه‌های آتی لحظاتی شاد و مفرح برای مردم فراهم آورند.

میرباقری افزود: ما هیچگاه چنین شرایط فشرده‌ای برای رسانه ملی نداشته‌ایم چرا که از الان تا تعطیلات نوروز کمتر از ۱۸ روز باقی است و از پایان تعطیلات نوروز تا آغاز ماه مبارک رمضان هم تقریباً بیست روز فاصله زمانی است و این کار را برای همکاران برنامه ساز ما بسیار فشرده و سخت می‌کند.

معاون سیمای رسانه ملی با بیان اینکه سریال‌ها و برنامه‌های بزرگ تولیدی سیما در این شرایط سخت اقتصادی با حمایت‌های ویژه رئیس محترم سازمان به مرحله بهره برداری رسیده است گفت: سازمان صداوسیما در کنار تلاش برای به نتیجه رسیدن این تولیدات که با هدف رضایت‌مندی مردم صورت می‌گیرد همواره سلامت عوامل خود و حاضران در برنامه‌های مختلف را مورد توجه قرار داده و می‌دهد و هردو را درجای خود مهم می‌داند.

میرباقری فراهم کردن آرامش عوامل برنامه‌های مختلف ازجمله سریال‌های نمایشی را اولویتی اساسی برای معاونت سیما برشمرد و افزود: بر همین اساس برای حفظ سلامتی این عزیزان در کنار هر برنامه تولیدی و سریال یک پزشک ویژه با امکانات تشخیصی و درمانی در نظر گرفته شده است و سلامت همکاران عزیزمان و حاضران دائم رصد می‌شود.

وی با اشاره به برخی انتقادات نسبت به ادامه ضبط برنامه‌های شاخصی که تماشاگر در آنها حضور دارد گفت: این برنامه‌ها پس از هماهنگی با مراجع ذی‌ربط و با رعایت حداکثری نکات بهداشتی، مراقبت‌های پزشکی و برخی محدودیت‌ها ضبط و پخش می‌شود.

میرباقری تصریح کرد: تلاش ما این است تا با رعایت نکات بهداشتی و پزشکی و برخی محدودیت‌ها خللی در جذابیت این نوع برنامه‌ها که مورد انتظارمردم است ایجاد نشود و تلویزیون همراه‌تر از همیشه با مخاطبان باشد.

وی حضور پزشک ویژه درمحل برنامه‌ها، انجام آزمایش و معاینات پیش از ورود حضار و عوامل و ضدعفونی و گندزدایی مکرر سالن‌های ضبط برنامه‌ها را از جمله تدابیر صورت گرفته برای ادامه این برنامه‌ها اعلام کرد و افزود: همچنین برای حفظ سلامتی حاضران، تعداد آنها را هم کاهش داده ایم تا ضمن رعایت فاصله مناسب هم نکات بهداشتی و پزشکی مورد توجه قرارگیرد وهم جذابیت برنامه‌ها حفظ شود.

معاون سیمای رسانه ملی درپایان ابراز امیدواری کرد با همدلی و همکاری همه مردم و مسئولان این ایام سخت و تاریخی با موفقیت و سلامتی پشت سرگذاشته شود و مردم با آرامش و نشاط به سمت قله‌های پیشرفت حرکت کنند.

کد خبر 413117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.