۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶
محدودیت تردد در آرامستان سنندج

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج از ضدعفونی و گندزدایی مستمر آرامستان این شهر خبر داد و گفت: شهروندان تا عادی شدن شرایط جهت زیارت اهل قبور مراجعه نکنند.

به گزارش ایمنا، توفیق سرفراز با بیان اینکه هر روز و به طور مستمر بخش‌های مختلف آرامستان بهشت محمدی شامل غسالخانه، سالن انتظار، سرویس‌های بهداشتی، مبلمان پارکی و همچنین نمازخانه ضدعفونی و گندزدایی می‌شود، اظهار کرد: لازم است شهروندان تا عادی شدن شرایط در روزهای دوشنبه و پنج‌شنبه جهت زیارت اهل قبور مراجعه نکنند.

وی افزود: به دنبال شیوع ویروس کرونا در کشور، دستورالعمل‌هایی از سوی وزارت بهداشت صادر شد که بر اساس آن تمهیدات ویژه‌ای نیز از سوی شهرداری‌ها اتخاذ و به سازمان‌ها و مناطق ذی‌ربط ابلاغ شده است.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج ادامه داد: با توجه به اینکه میانگین سنی اغلب مراجعه‌کنندگان به این سازمان جهت امورات کفن و دفن و همچنین زیارت اهل قبور اموات بالا و احتمال ابتلاء به این ویروس در آن‌ها بیشتر است، مقرر شده تا عادی شدن وضعیت و مهار کامل ویروس کرونا، در روزهای دوشنبه و پنج‌شنبه جهت زیارت اهل قبور به این سازمان مراجعه نشود.

سرفراز یادآور شد: نیروهای این سازمان علاوه بر ضد عفونی مستمر اماکن و بخش‌های سازمان، در دو شیفت کاری در آماده انجام امورات راجع به کفن و دفن اموات هستند.

کد خبر 413103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.