اجرای مانور مشترک مقابله با کرونا در بوشهر

معاون اجرایی و خدمات شهری شهردار بندر بوشهر گفت:مانور مشترک‌ شهرداری و یگان ویژه نیروی انتظامی در راستای ضدعفونی سطح شهر برای مقابله با ویروس کرونا در خیابان‌های اصلی و معابر پرتردد بوشهر اجراء می‌شود.

به گزارش ایمنا، مهدی عالی‌پور با اشاره به اقدامات پیشگیرانه علیه ویروس کرونا در سطح شهر بوشهر اظهار کرد: در راستای مقابله با ویروس کرونا ستاد مدیریت بحران در شهرداری بندر بوشهر تشکیل شده است.

وی با اشاره به استریل کردن میز و صندلی در پارک‌ها، بوستان‌ها و نوارساحلی بوشهر افزود: در راستای مقابله با ویروس کرونا شستشوی خیابان‌ها و نقاط پرتردد به صورت مستمر انجام می‌شود.

معاون اجرایی و خدمات شهری شهردار بندر بوشهر از شستشوی بازارهای ماهی‌فروشان و مرکز عرصه تره‌بار در مرکز شهر بوشهر خبر داد و عنوان کرد: ضدعفونی ناوگان حمل‌ونقل درون‌شهری از دیگر موارد است که به صورت دائم انجام می‌شود.

عالی‌پور از تعطیل کردن جمعه بازار در راستای مقابله با ویروس کرونا خبرداد و خاطر نشان کرد: در این راستا اغذیه‌فروشان سیار در سطح شهر بوشهر تا اطلاع ثانویه تعطیل شده است.

وی با اشاره به شستشوی روزانه مخازن زباله٬ جمع‌آوری چادرهای اقامتی سطح شهر، گفت: جمع‌آوری قلیان‌های سطح شهر، شستشو و ضد عفونی سرویس‌های بهداشتی از دیگر برنامه‌های شهرداری بوشهر است.

معاون اجرایی و خدمات شهری شهردار بندر بوشهر از شستشو و ضد عفونی خیابان‌های بوشهر خبر داد و تاکید کرد: پاکسازی و شستشوی شهرداری در نواحی مختلف شهرداری، خیابان انقلاب، لیان، آموزش و پرورش، اداره آب و فاضلاب، آتش نشانی و ماشین‌آلات از دیگر اقدامات انجام شده است.

عالی‌پوربا اشاره به شستشو و ضدعفونی کردن نیمکت‌های درون بوستان‌ها، فضای بازی کودکان و سواحل بوشهر عنوان کرد: در راستای مقابله با انتشار ویروس کرونا مانور مشترک شهرداری و یگان ویژه نیروی انتظامی بوشهر برای ضد عفونی سطح شهر در خیابان‌های اصلی و معابر پرتردد بوشهر انجام می‌شود.

منبع: تسنیم

کد خبر 413085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.