اماکن ورزشی شهرداری شوشتر تعطیل شد

شهردار شوشتر با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام این شهرداری از تعطیلی اماکن ورزشی خصوصی و دولتی شهرداری شوشتر از جمله زمین چمن‌های مصنوعی و روباز به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، متن پست اینستاگرامی عباس اسکندری‌نیا، شهردار شوشتر بدین شرح است:

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور و تأکیدات وزارت ورزش و جوانان و همچنین شیوع بیماری در هفته جاری و جلوگیری از انتشار آن در بین جوانان و نوجوانان، تمامی اماکن ورزشی تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

حفظ سلامتی ورزشکاران، نوجوانان و جوانان در اولویت فعالیت‌های مدیریت شهری است. مکان‌های ورزشی به دلیل حضور گسترده افراد از مکان‌هایی است که احتمال شیوع و همه‌گیر شدن این ویروس را افزایش می‌دهد. از آنجا که سرعت شیوع ویروس کرونا از طریق ترشحات دهان و بینی و از طریق لمس سطوح بیشتر می‌شود و وسایل و تجهیزات ورزشی در زمین‌های ورزشی مشترک است، بنابراین مراقبت ویژه‌ای لازم است که ورزشکاران در حین تمرینات بدنی و استفاده از وسایل ورزشی دچار این بیماری نشوند.

شستن و ضد عفونی کردن دست‌ها، وسایل، تجهیزات، لباس، حوله، ساک ورزشی و دیگر وسایل مرتبط با ورزش برای پیشگیری از انتقال این ویروس از اهمیت بالایی برخوردار است. از آنجا که این ویروس سرعت انتشار بسیار زیادی دارد، لذا باید در کاهش ازدحام‌ها تلاش کرد و شمار اشخاص حاضر در یک محل مانند زمین‌های ورزشی را کم کرد.

کد خبر 413080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.