ناوگان حمل و نقل و مبلمان شهری رودسر ضدعفونی شد

شهردار رودسر گفت: در راستای پیشگیری از گسترش و ابتلای شهروندان به ویروس کرونا، تمامی ناوگان حمل و نقل عمومی، تاکسی‌ها درون‌شهری و همچنین مبلمان شهری این شهر شست و شو و ضد عفونی شد.

رضا زنده‌دل در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به هشدارهای پزشکان مبنی بر احتمال آلوده بودن صندلی تاکسی‌ها، در راستای رفع نگرانی و پیشگیری از ابتلای احتمالی شهروندان، سازمان حمل و نقل شهرداری رودسر با تهیه تجهیزات لازم، تاکسی‌های درون‌شهری را به صورت مداوم شست و شو و ضد عفونی خواهد کرد.

وی افزود: ۳۵۰ دستگاه تاکسی درون‌شهری در رودسر وظیفه جابجایی تعداد زیادی از شهروندان را برعهده دارند و این تمهیدات و اقدام پیشگیرانه برای ارتقای ضریب ایمنی سلامت شهروندان است، تا با خاطری آسوده از خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

شهردار رودسر تاکید کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر به صورت مداوم ضدعفونی خواهد شد و این اقدام تا اعلام وزارت بهداشت در خصوص کنترل این ویروس تداوم خواهد داشت.

زنده‌دل اضافه کرد: با هماهنگی مرکز بهداشت شهرستان رودسر علاوه بر ناوگان حمل و نقل عمومی و تاکسی‌ها و ایستگاه درون‌شهری، مبلمان شهری نیز در چند نوبت ضدعفونی خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری رودسر به منظور اطلاع‌رسانی بیشتر در جهت پیشگیری و مراقبت شهروندان در مقابل ویروس کرونا، نصب بنرهای آموزشی را در سطح این شهر در دستور کار قرار داده و از شهروندان درخواست می‌شود، نسبت به رعایت توصیه‌های بهداشتی اهتمام بیشتری داشته باشند.

به گزارش ایمنا؛ رودسر با حدود ۱۴۷ هزار نفر جمعیت و نیز چهار بخش کلاچای، چابکسر، رحیم آباد و بخش مرکزی رودسر و ۱۰ دهستان در ۷۰ کیلومتری شهر رشت مرکز استان گیلان قرار دارد.

کد خبر 413073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.