میزان وصول درآمد شهرداری اصفهان ۷۷درصد است

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان در حال حاضر میزان وصول درآمد شهرداری در مناطق ۹۳ درصد و در مجموع در آمد شهرداری اصفهان ۷۷ درصد است، گفت: پیش بینی می‌شود تا پایان سال با تدابیری که اندیشیده شده علی‌رغم شرایط سخت تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه را شاهد باشیم.

مرتضی طهرانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به جذب درآمدهای شهرداری اصفهان در سال جاری، اظهار کرد: در شش ماه نخست امسال توانستیم مطابق برنامه‌ها، وصولی درآمدها را داشته باشیم، البته از شش ماه دوم برای کسب درآمد با چالش رو به رو شدیم و علت آن را می‌توان برخی از ناهنجاری‌هایی اتفاق افتاده در کشور دانست که اصفهان نیز از این روند مستثنی نبود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر میزان وصول درآمد شهرداری در مناطق ۹۳ درصد و در مجموع در آمد شهرداری اصفهان ۷۷ درصد است، افزود: پیش بینی می‌شود تا پایان سال با تدابیری که اندیشیده شده علی‌رغم شرایط سخت تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه را شاهد باشیم.

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه با کنترل و جلوگیری از هزینه‌های اضافی توانسته ایم پروژه‌های مختلفی را در شهر اصفهان فعال کنیم و شهرداری را به جایگاه واقعی خود در بخش عمران برگردانیم، تصریح کرد: بخشی از پروژه‌های اجرا شده در شهر از محل درآمد ناشی از جلوگیری از هزینه‌های مازاد است.

وی گفت: اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح شهر اصفهان برای خدمت‌رسانی بیشتر به شهروندان است و اجرای هر کدام از آنها می‌تواند رفاه هر چه بیشتر شهروندان را به همراه داشته باشد.

طهرانی با اشاره به پروژه‌های اجرا شده در سطح شهر اصفهان، اظهار کرد: پروژه‌هایی که عملکرد زیست‌محیطی دارند توانسته نظر بیشتر شهروندان را به خود جلب کند؛ البته بیشتر پروژه‌هایی که در شهر اصفهان انجام شده همچون خط دوم مترو و رینگ چهارم، به دنبال رفع مشکلات آلودگی هوا و ترافیک موجود در سطح شهر است.

وی با تاکید بر مشارکت سرمایه‎‌گذاران بخش خصوصی در اجرای پروژه‌ها در شهر، گفت: انتظار داریم افرادی که توان اقتصادی بیشتری دارند، برای رونق اقتصادی شهر در کنار شهرداری قرار بگیرند و از این ظرفیت برای پیشبرد اهداف شهر و رونق اقتصادی مجموعه خود استفاده کنند.

کد خبر 413070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.