اجرای ۲۰ عملیات عمرانی در بوستان ملل ساری

رئیس سازمان عمران شهرداری ساری از اجرای ۲۰ عملیات عمرانی جدید در بوستان ملل این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، مرتضی بربسته با اشاره به جدیدترین تحولات پروژه فاز دوم بوستان ملل اظهار کرد: حدود ۲۰ عملیات مختلف عمرانی در یک ماه گذشته جهت پیشبرد این پروژه اجرا شده که اتصال دهنده فاز اول و دوم مجموعه مذکور به‌شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه ساماندهی مسیرهای دسترسی به پل کابلی بخشی از فرآیند اجرایی طرح فوق است، تصریح کرد: اجرای عملیات احداث دیوار حائل ۱۵۰ متری دوربرگردان پل به منظور تثبیت و تعریض جاده در دستور کار بوده که تاکنون بالغ بر ۸۰ متر از طول دیواره به ارتفاع تقریبی سه متر با استفاده از بتن‌های تولیدی سازمان عمران عملیاتی شده و این فرآیند هم اکنون نیز ادامه دارد.

رئیس سازمان عمران شهرداری ساری خاطرنشان کرد: فرآیند اجرای دیوار حائل ۳۰۰ متری اتصال فاز اول و دوم تا ارتفاع شش متر به اتمام رسیده و هم اکنون با تلاش مجدّانه کارکنان این سازمان عملیات پیاده‌راه و فضاسازی‌های بین دو دیوار در طول مسیر پارک در حال اجرا است.

بربسته از لایروبی بستر رودخانه تجن به عنوان اقدامات تأمینی و پیشگیرانه حفاظتی در مواجه با بارش‌های سیل آسا و وقوع سیلاب‌های احتمالی یاد کرد و گفت: با توجه به اینکه لجن‌برداری بستر رودخانه مستلزم ایجاد خاکریز حفاظتی است این عملیات عمرانی در بهمن ماه در حدود یک کیلومتر به اتمام رسیده که در کنار لایروبی کانال پشت سایت اداری و ایجاد آبراه جهت تقویت مسیر خروجی حوضچه زیر پل کابلی، از دیگر اقدامات صورت گرفته محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: انگیزه و دلگرمی کارکنان سازمان عمران و توفیقات حاصله در ارائه خدمات به شهروندان ساروی، ارتباط مستقیم با حمایت مدیران شهری دارد و امیدواریم بتواند زمینه‌ساز افزایش سطح خدمات مطلوب را فراهم آورد.

منبع: ایسنا

کد خبر 413065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.