آغاز عملیات نصب دو پل جدید در لرستان

سرپرست معاونت راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از آغاز عملیات اجرایی نصب دو پل جدید با مشخصات فنی متفاوت نسبت به پل‌های قبلی در محدوده رودخانه کشکان در روز جاری خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی رضا اکبری از نصب دو پل خرپایی جدید در محور در محور خرم‌آباد-پل‌دختر در روز جاری خبر داد و اظهار کرد: عملیات نصب دو پل جدید به جای پل‌های دوآب و چم شهران واقع در محور پل دختر- خرم‌آباد که در جریان سیلاب اخیر که اولی دچار آسیب دیدگی و دومی دچار فروریختگی شد، امروز آٰغاز می‌شود.

وی افزود: روش کار به صورتی است که ابتدا دو قطعات پل قبلی باز می‌شود، سپس تمام قطعات به حاشیه رودخانه کشکان منتقل می‌شود و پس از تعویض قطعات آسیب دیده و بازسازی کامل آنها، بلافاصله عملیات ساخت پل‌های جدید با ارتفاع و عرض بیشتر توسط مهندسان طراحی و نیروهای اجرایی آغاز می‌شود.

سرپرست معاونت راه‌های فرعی و روستایی وزارت راه و شهرسازی یادآور شد: تا روز گذشته بالغ بر ۳۰۰ راه روستایی بازگشایی شده است و پس از اتمام ساخت و نصب دو پل خرپایی راه دسترسی برای بازگشایی راه‌های روستایی گرفتار و مسدود در آن سوی رودخانه فراهم می‌شود.

به گزارش ایمنا، روز گذشته خبر تخریب و فروریختن پل خرپایی دوآب از سوی مقام مسئول در سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تکذیب و مشخص شد به دلیل شدت برخورد درخت‌های متعدد به اندازه چندین کامیون به ستون پل کمی تغییر شکل یافته و جابجا شده است.

کد خبر 413049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.