ویروس کرونا در سایت‌های جهانی با رنگ آبی است!

مدیر رسانه‌ای پرسپولیس گفت: همه جا ویروس کرونا با رنگ آبی است. شما سایت‌های جهانی را هم نگاه کنید فکر می‌کنم این ویروس به رنگ آبی باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صبح امروز - یکشنبه ۱۱ اسفندماه - پوستری از سوی باشگاه پرسپولیس در خصوص مقابله با ویروس کرونا منتشر شد که در یک اقدام عجیب ویروس نمادین طراحی شده در این تصویر به رنگ آبی است. همچنین با نوشتن شعار کرونا را نیز شکست می‌دهیم، طرحی از یک بازیکن با لباس سرخ موجود است که ویروس کرونا آبی رنگ را شوت می‌کند!

هواداران استقلال این حرکت باشگاه رقیب را برنتافتند و ابراز نارضایتی کردند. نوری فر مدیر رسانه‌ای آبی‌ها نیز به این اقدام پرسپولیسی‌ها در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام واکنش نشان داد. او نوشت: "رنگ ویروس را عامدانه آبی کردید که نشان دهید حتی جان و سلامتی مردم برای شما بازیچه کری‌خوانی‌های هواداری است. مثل سکوت موذیانه‌ای که در مقابل اعتراض سایر تیم‌ها نسبت به تعطیلی لیگ برتر به خاطر ویروس کرونا داشته‌اید! "

کرونا همه جا آبی است!

در همین خصوص علیرضا اشرف مدیر رسانه‌ای پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: همه جا ویروس کرونا با رنگ آبی است. شما سایت‌های جهانی را هم نگاه کنید فکر می‌کنم این ویروس به رنگ آبی باشد.

او در پاسخ به این سوال که آیا این موضوع اتفاقی بوده‌است، خاطرنشان کرد: نه اتفاقی که نبوده است، بلکه این تشابه آن است که اتفاقی صورت گرفته‌است و اگر در سایت‌های جهانی هم نگاه کنید این ویروس به رنگ آبی است.

کد خبر 413030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.