ملت: بی‌اعتمادی در جامعه با شفافیت ازبین می‌رود

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: همچنان که از مردم برای رعایت اصول علمی و بهداشتی در مقابله با کرونا انتطار داریم، مسئولان نیز باید با عمل به شفافیت، بی‌اعتمادی را در جامعه کاهش دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نصیر ملت پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در یکصد و پانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: با توجه به شرایط حاکم بر شهر و کشور که متأثر از شیوع ویروس کرونا است، ما نمایندگان مردم در شورای شهر و تمام مسئولان باید شفافیت را در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود: همچنان که از مردم برای رعایت اصول علمی و بهداشتی در مقابله با کرونا انتطار داریم، مسئولان نیز باید با عمل به شفافیت، بی‌اعتمادی را در جامعه کاهش دهند.

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: نباید عده‌ای محدود از عمده امکانات بهره برده و امکان درمانشان سهل‌تر و سریع‌تر باشد در حالی که این شرایط برای سایر مردم وجود نداشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: این بی عدالتی‌ها موجب نارضایتی در جامعه می‌شود و باید بدانیم تنها زمانی که همه در کنار هم باشیم می‌توانیم از بحران حاضر عبور کنیم.

کد خبر 413014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.