۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵
جام طلایی، رویایی دست نیافتنی

لیورپول در دیدار شب گذشته خود برابر واتفورد با نتیجه صفر مقابل ۳ شکست خورد تا پس از ۴۲۲ روز طعم شکست را بچشد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از as، صدرنشینان لیگ برتر انگلستان در شب درخشش اسماعیل سار برابر واتفورد شکست خوردند تا قهرمانی بدون شکست در لیگ برتر آرزویی دست نیافتنی برایشان باقی بماند.

با پیروزی اخیر لیورپولی‌ها برابر ساوتهمپتون و نوریچ، تعداد بازی‌ها بدون شکست متوالی قرمزپوشان آنفیلد به عدد ۴۴ رسید. رکورد بی نظیری که پیش از این در دهه ۱۹۷۰ توسط ناتینگهام فارست و در سال ۲۰۱۷/۱۸ بارسایی ها در عدد ۴۳ ثبت شده بود و لیورپول موفق شد رکورد این دو تیم را بشکند.

لیورپولی‌ها در حالی شب گذشته برابر واتفورد شکست خوردند که این تیم در منطقه خطر سقوط قرار دارد و در تلاش است تا فصل آینده هم در لیگ برتر باقی بماند. همچنین برای اولین بار از مارچ ۲۰۱۹ بود که لیورپول موفق به گلزنی در پرمیرلیگ نشد و روند ۳۶ بازی پیاپی گلزنی این تیم نیز متوقف شد.

با پیروزی ناباورانه واتفوردی ها، لیورپول موفق نشد به رکورد قهرمانی بدون شکست در پریمر لیگ که قبلاً توسط آرسنال در سال ۲۰۰۳/۴ به ثبت رسیده بود را مجدداً ثبت کند. با این حساب بهترین لیورپول تاریخ به زعم بسیاری، فاصله زیادی با میلان افسانه‌ای ۱۹۹۱/۹۳ با ۵۸ بازی متوالی بدون شکست دارد.

هرچند مدت هاست که بسیاری از تیم‌ها اعتراف کرده اند، لیورپول قهرمان بلامنازع این فصل رقابت‌های لیگ برتر انگلیس خواهد بود اما یاران کلوپ با شکست مقابل واتفورد، رکوردهای بسیاری را دست نخورده باقی گذاشتند.

کد خبر 412988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.