ستین: ال کلاسیکو قهرمان لیگ را مشخص نمی‌کند

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا گفت: اگر ما مقابل رئال مادرید پیروز شویم با پنج امتیاز اختلاف در صدر باقی می‌مانیم. پیروزی می‌تواند گام مهم و بزرگی برای ما باشد چراکه در صورت برد بارسا، جبران برای رئال سخت خواهد بود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از as، کیکه ستین سرمربی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار ال کلاسیکو اذعان کرد که پیروزی در دیدار ال کلاسیکو اگرچه تأثیرگذار است اما قهرمان لیگ را مشخص نمی‌کند.

در حال حاضر بارسلونا با دو امتیاز اختلاف نسبت به رئال مادرید در صدر جدول قرار دارد و با امید به کسب پیروزی و افزایش اختلاف امتیاز به سانتیاگو برنابئو خواهد رفت.

رئال مادرید نیز در سه دیدار قبلی خود موفق به کسب پیروزی نشده و با دو شکست و یک تساوی باید به مصاف بارسلونا برود.

سرمربی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی خاطرنشان کرد: نتایج اخیر رئال و شرایط فعلی جدول لالیگا به نحوی نیست که اگر ما در ال کلاسیکو پیروز شویم، قهرمان رقابت‌ها خواهیم بود. بازی بسیار مهمی در پیش داریم و پیروزی می‌تواند اختلاف امتیاز خوبی بین ما ایجاد کند. اما مطمئن هستم که اختلاف ایجاد شده پس از پیروزی نمی‌تواند برای قهرمانی کافی باشد.

کیکه ستین افزود: چیزهای عجیبی در فوتبال رخ می‌دهند. اما من به مسائلی که در گذشته اتفاق افتاده اند اهمیتی نمی‌دهم. عملکرد در زمان حال است که موفقیت و پاداش دنبال دارد. در دیدار ال کلاسیکو، مردم امتیازها و جایگاه دو تیم در جدول را فراموش می‌کنند. در چنین مسابقه‌ای دو تیم فارغ از اینکه چه جایگاهی در جدول دارند به سختی تلاش می‌کنند.

او درباره ذهنیت رئالی ها برای این دیدار تصریح کرد: انتظار دارم که این مسابقه پایاپای و پربرخورد باشد. با توجه به شرایط جدول و بازی‌های باقیمانده تا پایان فصل، این دیدار برای مادرید حیاتی محسوب می‌شود و شاید برای آن‌ها اهمیت بیشتری داشته باشد.

ستین ادامه داد: اگر ما پیروز شویم با پنج امتیاز اختلاف در صدر باقی می‌مانیم. پیروزی می‌تواند گام مهم و بزرگی برای ما باشد چراکه در صورت برد بارسا، جبران برای رئال سخت خواهد بود.

سرمربی بارسلونا درباره دوبار پیروزیش به عنوان سرمربی بتیس در سانتیاگو برنابئو برابر رئال گفت: آن دو برد کمک کننده خواهند بود. بازی قبلی بارسا برابر رئال و بازی بتیس با رئال زمانی که سرمربی آن بودم را بررسی کردم. دوست دارم که فردا با شجاعت بازی کنیم و تیمی هستیم که همیشه بازی خودمان را به نمایش می‌گذاریم.

او در پایان گفت: باید منتظر ماند و دید نتیجه چه خواهد شد. باید به یاد داشته باشید که مادرید تیم بسیار خوبی است. ممکن است که فکر کنید آن‌ها در بهترین شرایط خود نیستند اما من با چنین چیزی موافق نیستم. باید برای چنین بازی‌هایی آماده باشیم، چه زمانی که توپ را در اختیار داریم و چه زمانی که توپ در اختیار حریف ماست.

کد خبر 412986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.