وزارت بهداشت: نظر ما روی لغو مسابقات بود

این روزها شیوع بیماری کرونا در جهان، برگزاری مسابقات ورزشی از جمله فوتبال را در سراسر جهان لغو کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با همه گیر شدن ویروس کرونا در کشور ایران و سراسر جهان، برگزاری مسابقات ورزشی از جمله فوتبال تحت الشعاع آن قرار گرفته و لغو شده اند، اما لیگ برتر فوتبال ایران همچنان در حال برگزاری است.

برای لغو مسابقات فوتبال ایران تمامی باشگاه‌ها به این در و آن در می‌زنند اما نکته جالب اینجاست مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفته بگذارید لیگ برتر برگزار شود تا زودتر قهرمان معلوم شود. در نهایت با وجود همه اعتراض‌ها، سازمان لیگ تصمیم گرفت که لیگ برتر فوتبال ایران پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگران برگزار شود.

این در حالی است که دکتر کیانوش جهانپور رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت حرف‌های جالبی زده است. که در ادامه می‌خوانید:

"نظر ما روی لغو مسابقات بود اما مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ قبول نکردند و اصرار داشتند می‌شود بازی‌ها را بدون تماشاگر برگزار کرد. به همین دلیل فعلاً شرایط به همین منوال است، اما در جلسه ستاد ملی قرار است درباره این مسئله مهم هم تصمیم‌گیری شود. یعنی قرار شده فعلاً بدون تماشاگر باشد تا ابلاغیه‌های جدید را در این خصوص صادر کنیم. اگر از ما می‌پرسید، می‌گوئیم بهتر است بازی‌ها لغو شود."

با توجه به صحبت‌های دکتر جهانپور، مشخص نیست اصرار مسئولان فوتبال کشور برای برگزاری بازی‌های لیگ برتر در این شرایط خطرناک برای چیست؟

کد خبر 412984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.