تعطیلی آرایشگاه ها را  پیشنهاد نمی‌کنیم/ جای نگرانی نیست

رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه گفت: واحدهای صنفی هر روز وسایل مورد استفاده را ضدعفونی و استریل می‌کنند بنابراین جای نگرانی نیست.

اصغر شجره طوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره اقدامات انجام شده به منظور پیشگیری از شیوع کرونا در اتحادیه آرایشگران مردانه و واحدهای صنفی مرتبط، اظهار کرد: علاوه بر دستورالعمل‌هایی که توسط اتاق اصناف به این اتحادیه ابلاغ شده، در تلاش هستیم پک‌هایی شامل اسپری، ماسک و دستکش برای واحدهای صنفی آماده و در میان آن‌ها توزیع کنیم اما با توجه به کمبود این مواد در بازار، نامه نگاری لازم با اتاق اصناف انجام شده که هنوز جوابی به اتحادیه نرسیده است. با این وجود اتحادیه با چند منبع مستعد برای تهیه این بسته‌ها مذاکره کرده است.

وی با اشاره به کاهش مشتریان این واحدهای صنفی در ایام اخیر خاطرنشان کرد: در حال حاضر روزانه یک یا نهایتاً دو مشتری برای واحدهای صنفی آرایشگری وجود دارد.

رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه با بیان اینکه جای نگرانی برای مشتریان وجود ندارد، گفت: واحدهای صنفی هر روز وسایل مورد استفاده را ضدعفونی و استریل می‌کنند. اتحادیه نیز آمادگی لازم برای همکاری با همه ارگان‌های مرتبط را دارد.

شجره طوبی درباره احتمال تعطیل شدن واحدهای صنفی در روزهای آینده تصریح کرد: تعطیلی واحدهای صنفی را به اتاق اصناف پیشنهاد نمی‌دهیم زیرا شب عید از مهم‌ترین زمان‌های کسب درآمد آرایشگران است؛ این تعطیلی تنها زمانی اجرا می‌شود که دستور محکمی از مقامات ارشد نظیر استانداری یا بهداشت به اتحادیه داده شود.

کد خبر 412978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.