۷۵ تیم عملیاتی هلال احمر به ۵۶۲ نفر آسیب دیده امدادرسانی کردند

رئیس جستجو و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان، گفت: طی هفته گذشته تعداد ۶۹ حادثه گزارش شد که در این حوادث در مجموع ۵۶۲ نفر آسیب دیده و در قالب 75 تیم عملیاتی به آن‌ها امدادرسانی شد.

محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص وضعیت امدادرسانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان در حوادث هفته گذشته، اظهار کرد: از تاریخ سوم تا ۱۰ اسفندماه تعداد ۶۹ مورد حادثه اتفاق افتاد که این حوادث شامل ۱۷ مورد جاده‌ای، پنج مورد سیل و آب گرفتگی، ۱۷ مورد حضوری، ۱۱ مورد صنعتی و کارگاهی، ۱۷ مورد شهری و دو مورد کوهستان بوده که به جمعیت هلال احمر استان اصفهان گزارش شده است.

وی گفت: مجموع کل آسیب‌دیدگان۵۶۲ نفر بوده و تعداد آسیب دیدگان در حوادث جاده‌ای ۱۳۲ نفر، خدمات حضوری ۲۰ نفر، تعداد ۳۷۵ نفر در حوادث سیل و آب گرفتگی، ۱۸ نفر در حوادث شهری، ۱۲ نفر در بخش صنعتی و کارگاهی و دو نفر در حوادث کوهستان گزارش شده است.

رئیس جستجو و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان، تصریح کرد: تعداد نجات یافتگان ۵۰ نفر بودند که از این تعداد ۴۶ نفر به بیمارستان‌ها منتقل شدند و تعداد چهار نفر خدمات درمانی سرپایی دریافت کردند.

وی با بیان اینکه در حوادث جاده‌ای از تعداد ۱۶ نفر مصدوم سه نفر تحت خدمات درمانی سرپایی قرار گرفتند و ۱۳ نفر به بیمارستان انتقال پیدا کردند، افزود: در بخش‌خدمات حضوری تعداد هشت نفر انتقالی، در بخش شهری ۱۴ نفر انتقالی، در حوزه صنعتی و کارگاهی   ۱۱ نفر انتقالی داشتیم و یک مورد تحت خدمات درمانی سرپایی قرار گرفت.

محمدی خاطرنشان کرد: در حوادث جاده‌ای هفته گذشته اسکان اضطراری در پایگاه‌های بین شهری برای تعداد ۱۰ نفر انجام شد که بیشتر موارد به دلیل نقص فنی خودروها، حوادث جوی، تصادفات جاده‌ای خستگی و خواب آلودگی رانندگان در طول مسیر بوده که دچار مشکلاتی شدند و برای امداد رسانی و ارائه خدمات تحت پوشش اسکان اضطراری جمعیت هلال احمر اصفهان قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه تعداد ۷۵ تیم عملیاتی در امدادرسانی به حادثه دیدگان حوادث جاده‌ای در هفته گذشته پاسخگو بودند، اظهار کرد: تعداد ۲۲۷ نفر نیروهای عملیاتی نجاتگر با اعزام تعداد ۶۱ دستگاه مجموع کل آمبولانس‌ها در این تیم‌ها برای امداد و نجات مصدومان حوادث حضور فعال داشتند. کل عملیات رها سازی در حوادث هفته گذشته یک مورد بوده است.

کد خبر 412970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.