۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷
آسفالت معابر کوشک

شهردار کوشک از تامین اعتبار و اجرای عملیات آسفالت معابر این شهر خبر داد.

مجید قربانی رنانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: عملیات آسفالت خیابان ابوذر این شهر با اختصاص اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در سال جاری آسفالت معابر فرعی و اصلی و پیاده‌روهای شهر برای تسهیل تردد شهروندان با جدیت دنبال می‌شود، تصریح کرد: در این راستا زیرسازی و آسفالت‌ خیابان ابوذر با متراژ ۵۵۰ متر طول و حدود ۹ متر عرض در دست انجام است.

شهردار شهر کوشک افزود: این پروژه تا سه روز آینده با هدف ایجاد زیرساخت تردد روان شهروندان و بهبود سیما و منظر شهری تکمیل می‌شود.

قربانی با اشاره به دیگر پروژه‌های این شهر عنوان کرد: عملیات اصلاح میدان حجاب، تکمیل خیابان آزادگان غربی، جدول‌گذاری خیابان شهید کاظمی و لکه‌گیری آسفالت معابر و کوچه‌ها از دیگر اقدامات شهرداری است.

وی با اشاره به آسفالت خیابان بهار کوشک به مساحت شش هزار مترمربع، خاطرنشان کرد: این طرح به منظور ارتقای سطح ارائه خدمات به شهروندان و تسریع در آبادانی مناطق مختلف شهر اجرا می‌شود.

شهردار شهر کوشک افزود: ساماندهی خیابان‌های اصلی و فرعی به منظور بهبود وضعیت کیفی معابر و مناسب‌سازی محیط شهری با انجام طرح‌های آسفالت معابر، پیاده‌روسازی و جدول‌گذاری به صورت مداوم اجرا می‌شود.

قربانی ادامه داد: در همین راستا عملیات آسفالت خیابان بهار با مساحت شش هزار متر مربع با هدف ساماندهی وضعیت معبر و تسهیل و تسریع عبور و مرور شهروندان توسط معاونت امور زیربنایی و عمرانی شهرداری در حال اجرا می‌باشد.

وی گفت: در حال حاضر مراحل نهایی زیرسازی و آسفالت خیابان ابوذر و پل بین شهر کوشک و کهریزسنگ نیز در حال انجام است.

کد خبر 412968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.