باران و گرد و خاک غرب و شرق استان اصفهان را فرامی‌گیرد

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به وزش باد شدید و وقوع گرد و خاک در مناطق شمالی و شرقی استان، گفت: بارش باران و برف در مناطق غرب و شمال و ارتفاعات استان از عصر امروز تا تا اوایل روز دوشنبه پیش بینی می‌شود.

ویکتوریا عزتیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به ورود امواج ناپایدار بارشی به استان اصفهان از بعد از ظهر امروز، اظهار کرد: بارش باران در مناطق غرب و شمال و در ارتفاعات بارش برف از عصر امروز تا اوایل روز دوشنبه پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه بارش‌ها در این مدت شدت نخواهد داشت، افزود: غبار محلی در مناطق مرکزی به ویژه کلانشهر اصفهان تا بعد از ظهر امروز ادامه دارد؛ همچنین وزش باد و گرد و خاک را از فردا تا روز سه شنبه در شمال و شرق استان اصفهان شاهد خواهیم بود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به افزایش دو درجه ای دما در ۲۴ ساعت آینده، اضافه کرد: مبارکه و زرین شهر با دمای ۲۴ درجه سانتیگراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای چهار درجه سانتیگراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان خواهند بود.

وی گفت: بیشینه دما در اصفهان امروز به ۲۱ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به هفت درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

کد خبر 412962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.