پیشرفت٩٠ درصدی احداث خیابان بهستان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از پیشرفت٩٠ درصدی احداث خیابان بهستان (کمکی آتشگاه) خبر داد و گفت: میزان هزینه پروژه احداث خیابان ۲۰۸ میلیارد ریال برآورد شده است.

سید عباس روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: خیابان بهستان به موازات خیابان شهید اشرفی اصفهانی و خیابان آتشگاه حد فاصل اتوبان شهید خرازی تا خیابان سردار شهید حجازی است.

وی افزود: این طرح که خیابان صاحب روضات را به خیابان در حال ساخت حجازی متصل می‌کند، ٩٠ درصد پیشرفت داشته و اجرای آن بین منطقه یک و منطقه ۹ مشترک است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه میزان هزینه اجرای پروژه خیابان بهستان ۲۰۸ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: طول این خیابان ۵۰۰ متر، عرض آن ۳۶ متر و عرض ترافیکی خیابان ۱۸ متر است، همچنین هزینه تملک و آزادسازی ۱۸۷ میلیارد ریال و هزینه عملیات اجرایی طرح ۲۸ میلیارد ریال است.

وی گفت: ایستگاه خط دو مترو غرب اصفهان در خیابان شهید حجازی به مساحت ۱۱ هزار مترمربع نیز آزادسازی و جهت تجهیز کارگاه و آغاز بکار احداث آن تحویل پیمانکار شد.

روحانی با اشاره به فضای سبز موجود در منطقه ۹، اظهار کرد: بیش از ۱۳۳ هکتار فضای سبز به جز ناژوان در منطقه ۹ قرار گرفته که این رقم قابل توجهی است.

وی با بیان اینکه از مجموع ۳۲۰ کیلومتر طول مادی شهر اصفهان حدود ۸۰ کیلومتر یعنی ۲۵ درصد مادی‌ها در منطقه ۹ قرار دارد، افزود: در حالی که حدود چهار درصد جمعیت شهر اصفهان در منطقه ۹ ساکن هستند، ۲۵ درصد مادی های شهر در این منطقه واقع شده است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان ادامه داد: این منطقه به لحاظ حفظ، توسعه و گسترش فضای سبز یک منطقه بسیار قابل توجه است که برای تأمین منابع آبی مورد نیاز برای حفظ این فضاهای زیبا نیاز به همراهی مردم، مسئولان و دستگاه‌هایی همچون آب منطقه‌ای و شرکت آب و فاضلاب داریم.

روحانی گفت: کلکتور آبرسانی خیابان اصلی آتشگاه با حدود ٩٠ درصد پیشرفت در حال احداث است.

کد خبر 412961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.