۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳
عادل فردوسی پور مجرم شد! + فیلم

مدیرعامل باشگاه استقلال عادل فردوسی پور را مجرم شناخت!

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی فتح الله زاده که به تازگی به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال تهران انتخاب شده است، به عنوان مهمان یک برنامه ورزشی در تلویزیون حاضر شد و حرف‌های عجیبی هم علیه عادل فردوسی پور بر زبان آورد.

او در بخشی از صحبت‌هایش گفت: "عادل فردوسی پور مجرم است به من گفتند از او شکایت کن"

این در حالی است که فتح الله زاده باز هم سابقه زدن حرف‌های عجیب و غریب را داشته به طوری که در یک برنامه تلویزیونی دیگر و بارها اعلام کرده: "زمانی که لیونل مسی فوق ستاره بارسا ۳۷ ساله شود او را به استقلال تهران می‌آورم"

یا مثلاً اینکه مدیرعامل باشگاه استقلال گفته بود: " اگر من بیماری کرونا بگیرم او را با مشت می زنم"

مشخص نیست چرا مدیرعامل یک باشگاه اینگونه روی آنتن زنده رسانه ملی صحبت می‌کند و این حرف‌ها را بر زبان می‌آورد! مدیرعامل باشگاه استقلال دلیل مجرم بودن عادل فردوسی پور را بر زبان نیاورد.

کد خبر 412956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • احمد IR ۰۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    9 11
    اتفاقاً در فیلمی که خودتان گذاشته اید، ایشان دلیل مجرم بودن جناب عادل فردوسی پور را اعلام کرد، نشان دادن برگه نوشته هایی در برنامه نود که اتهاماتی علیه مدیرعامل وقت استقال مطرح می کند، در حالی که صحت آنها از سوی دادگاه اثبات نشده است ، مدیرعامل وقت استقلال هم به گفته خودش در دادگاه از این اتهامات تبرئه می شود و می تواند از برنامه ای که چنین اتهاماتی علیه او اعلام کرده است شکایت کند.
    • IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
      2 1
      این آقا دیونه اس
  • محسن IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    8 4
    من استقلالی هستم و از عادل فردوسی پور عذرخواهی میکنم لطفا بی عقلی فتح الله زاده را به گردن استقلالی ها بر نشمارید زنده باد وریا غفوری فرهاد مجیدی و تمام استقلالی های با بصیرت و شجاع و فهیم
  • بی نام FR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    3 0
    اقای فتح الله زاده.. ای حرفهارو در مورد فردوسی پور؛؛ زمانی اظهار میکردی که ایشون جوابتو میداد...ضمنا خودتم میدونی اگر شکایتت بجایی میرسی حتما اینکار رو میکردی ...سنگ رو از پشت سر پرتاب نکن
  • ایمان IR ۰۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    2 1
    میخوام بگم این اقای مثلا مدیرعامل اگه حرفی از عادل نمیزد الان این خبرو نمیذاشتین،پس امثال ایشون برای بیشتر دیده شدن دست به هرکاری میزنن.اصولا کسانی که زیاد حرف میزنن کمتر عمل میکنن.به همه چی میخوره بجز مدیر بودن!!