پیام واضح زیدان به یوویچ در کنفرانس مطبوعاتی

به نظر می‌رسد که "لوکا یوویچ" مهاجم بوسنیایی رئال مادرید جایگاه مهمی در برنامه‌های زیدان ندارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از as، زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار برابر بارسلونا در پاسخ به سوالات خبرنگاران راجع به اوضاع گلزنی تیمش با وجود دقایق کمی که یوویچ در دیدارهای قبلی در ترکیب این تیم حضور داشته اند، گفت: نگران شرایط گلزنی تیم نیستم. در طول چهار ماه اخیر بازی‌های زیادی را پیروز شده ایم و اکثر این بازی‌ها بدون حضور هازارد انجام شده است. مهمترین چیز برای ما در حال حاضر این است که روند خوب گلزنی خود را حفظ کنیم. بازیکنانی که بتوانند برای تیم این کار را به نحو احسن انجام دهند در اولویت برای حضور در ترکیب تیم هستند.

لوکا یوویچ، بازیکن ۲۲ ساله ریالی ها این روزها شرایط فیزیکی خوبی دارد و حتی زمانی که در دقیقه ۸۸ در دیدار برابر اوساسونا به میدان آمد، موفق شد یک گل به ثمر برساند تا کهکشانی‌ها ۴-۱ حریف خود را شکست دهند. نکته قابل تأمل این است که علی رغم عملکرد خود، یوویچ پس از دیدار مقابل اوساسونا تنها شش دقیقه برای ریالی ها بازی کرده و این شش دقیقه هم مربوط به بازی رئال برابر سلتاویگو است.

این بازیکن بوسنیایی که در جایگاه هجدهم رئال از نظر دقایق بازی قرار دارد، با سروصدای فراوانی در تابستان از اینتراخت فرانکفورت به رئال پیوست و از آن زمان تاکنون ۷۷۰ دقیقه بازی کرده است. او در این مدت ۲ گل زده و ۲ پاس گل به ثبت رسانده. بر اساس آمار، او هر ۱۹۲.۵ دقیقه بر روی گل تأثیر داشته و از آمار فصل قبل خود بسیار ضعیف‌تر عمل کرده است. فصل گذشته، او در هر ۹۷ دقیقه روی یک گل تأثیر داشت.

کد خبر 412933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.