تمهیدات سازمان پایانه‌ها برای مقابله با کرونا

مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های پایانه‌های مسافربری شهرداری‌های کشور از انجام هماهنگی‌های مختلف از سوی این اتحادیه با هدف پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در این پایانه‌ها خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه‌اطلاع‌رسانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، رسول عباسی، اظهار کرد: از زمان انتشار خبر ابتلای هموطنان به ویروس کرونا، اتحادیه سازمان‌های پایانه‌های مسافربری شهرداری‌ها با توجه به اهمیت اجرای اقدامات پیشگیرانه در پایانه‌های مسافربری شهرداری‌ها که از اماکن پرتردد شهروندان است با همکاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور مکاتبات مختلفی را با سازمان‌های پایانه‌های مسافربری شهرداری‌ها و مدیریت‌های بار و مسافر شهرداری‌ها انجام داده است.

وی افزود: راهنمای کنترل محیطی برای مقابله با ویروس کرونا در پایانه‌های مسافربری، راهنمای ضدعفونی کردن و گند زدایی پایانه‌ها و راهنمای راهنمای کنترل محیطی برای مقابله با شیوع کرونا ویروس در اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی به شهرداری‌های کشور ابلاغ شد.

مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های پایانه‌های مسافربری شهرداری‌های کشور از ابلاغ دستورالعمل‌های کشوری مرتبط با کوروناویروس جدید و چک لیست پایش ویروس کرونا به مدیریت‌های مرتبط با عرصه حمل و بار و مسافر در شهرداری‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: بر اساس گزارش‌های دریافتی از شهرداری‌ها و تماس‌های مستمر با آن‌ها با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، عملیات گندزدایی و ضدعفونی پایانه‌های مسافربری شهرداری‌های با جدیت در حال انجام است.

عباسی افزود: تلاش می‌کنیم بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی مصوب دستگاه‌های مسئول را به شهرداری‌ها ابلاغ کنیم تا با وحدت رویه واحد، زمینه پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در پایانه‌های مسافربری شهرداری‌ها و اعمال نظارت‌های لازم در این زمینه فراهم شود.

وی گفت: عملیات ضدعفونی محیطی پایانه‌های مسافربری شهرداری حداقل دومرتبه در طول شبانه روز و همچنین ضدعفونی اتوبوس‌های بین شهری پس از هر سرویس و اطلاع رسانی به مسافران در خصوص رعایت نکات بهداشتی و راه‌های پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اجرا می‌شود.

کد خبر 412926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.