شوک یک میلیون یورویی برانکو به پرسپولیس/ آغاز عصر فتح الله زاده

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مدعی است که اتهام‌ها مبنی بر مهندسی لیگ، مهندسی شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز - یکشنبه ۱۱ اسفند - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "قبول" به بررسی کارنامه یحیی و فرهاد روی نیمکت پرسپولیس و استقلال پرداخت وضعیت این دو مربی جوان را مثبت قلمداد کرد و ادعا کرده است فرهاد و یحیی نمره قبولی را در هفت-هشت بازی ابتدایی خود گرفته اند.

"گل" با عنوان"اتهام زنی‌ها علیه پرسپولیس مهندسی شده است" به واکنش محمد حسن انصاری فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نسبت به ادعاهایی مبنی بر مهندسی لیگ پرداخت، اتهام‌هایی که انصاری فرد آنها را مهندسی شده می‌داند.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "شوک یک میلیون یورویی برانکو به پرسپولیس" از شکایت جدید برانکو خبرداد، حکمی سنگین و یک میلیون یورویی که به ادعای این روزنامه در روزهای آخر سال به پرسپولیس ابلاغ می‌شود و در کنار ظلب‌های کالدرون و گابریل وضعیت مدیریتی سختی را برای سرخ‌ها به ارمغان خواهد آورد.

"ایران ورزشی" با عنوان"عصر فتح الله زاده" به آغاز دوباره عصر فتح الله زاده در استقلال پرداخت، دورانی که آغاز آن با وعده خرید مسی آغاز شد و قرار است فتح الله زاده با یک برنامه پنج ساله وضعیت فعلی استقلال را ترمیم کند و روزهای اوج استقلال را به یاد هواداران این تیم بیاورد.

"پیروزی" با عنوان"هشدار نه، زنگ خطر" به بررسی وضعیت برگزاری مسابقات فوتبال در کشورهای درگیر کرونا پرداخت، ویروسی که فوتبال ایتالیا را متوقف کرده است و موفق لغو بازی اینتر و یوونتوس شده است، اما گویا مسئولین ورزشی ایران سودای لغو مسابقات فوتبال در کشوری که دومین مرکز کرونا در جهان است را ندارند.

"صدای سپاهان" با عنوان "مأموریت بزرگ آقای سرپرست در روزهای پرحاشیه سپاهان " از روزهای سخت و دشوار سپاهان بعد از رفتن تابش نوشت، روزهایی که منوچهر نیکفر مأموریت رهبری مدیریتی سپاهان را دارد و باید دید تا چه حد در بهبود وضعیت سپاهان تأثیرگذار خواهد بود.

"سبز سبزم" با عنوان "قبول کنید ما هم باید به فکر جایگاه خود باشیم" به اظهارات وحید محمدزاده بعد از متوقف کردن سپاهان در فولادشهر پرداخت، نتیجه‌ای که تا حد زیادی طلایی پوشان را از کورس قهرمانی عقب انداخت.

کد خبر 412920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.