شهرداری اصفهان ۱۰۰ میلیارد ریال برای پیشگیری از کرونا اختصاص داد

لایحه تخصیص اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریالی برای کنترل، پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا در یکصد و پانزدهمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان تصویب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لایحه تخصیص ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای کنترل، پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا از سوی شهرداری اصفهان به شورای شهر ارسال شد و صبح امروز در جلسه علنی تصویب شد.

فتح‌الله معین، رئیس کمیسیون پایش و نظارت شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص این لایحه گفت: موضوع این لایحه جزء حوادث غیرمترقبه محسوب می‌شود و شهرداری بدون مصوبه اجازه تخصیص این اعتبار را دارد.

همچنین مرتضی طهرانی، معاون امور مالی و اقتصادی شهرداری اصفهان با بیان اینکه حوادث غیرمترقبه شهرداری تا ۱۰۰ میلیارد ریال بودجه ندارد، گفت: به همین دلیل درخواست تامین این اعتبار در قالب لایحه به شورای شهر ارسال شده است.

وی با بیان اینکه دیگر نهادها در اصفهان اعتبار خاصی در خصوص کنترل این بیماری اختصاص نداده اند و همه نهادها از شهرداری انتظار تخصیص اعتبار در این زمینه را دارند، افزود: شهرداری برای حفظ سلامت شهروندان این پیشنهاد را ارائه داده است.

علیرضا نصر اصفهانی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این خصوص اظهار کرد: تخصیص این اعتبار در  بودجه سال ۹۸ و ۹۹ گنجانده شود و شهرداری در اصلاح بودجه این هزینه را بگنجاند.

رضا امینی، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این خصوص اظهار کرد: هزینه این اعتبار با توجه به شرایط دیگر دستگاه‌ها امری ضروری است اما نباید در شهرداری‌های مناطق موازی کاری و اختصاص بودجه داشته باشیم، همچنین باید پس از گذر از این بحران شهرداری گزارش عملکردی در این خصوص ارائه دهد.

لازم ذکر است این لایحه با حداکثر آرا به تصویب رسید.

کد خبر 412908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.